۱۳۹۰/۱۰/۷

توهمات خامنه ای : عید 9 دی باید تعطیل رسمی باشد / حماسه 9 دی زمینه ساز بیداری اسلامی در کشورهای عربی شد


در چند روز اخیر رسانه های جمهوری اسلامی تبلیغات وسیعی در خصوص روز نکبت 9 دی  اغاز کرده اند و شهرداری تهران تابلوهای بزرگی در خیابان ها نصب کرده است . مسابقه شعر خوانی و مقاله نویسی در خصوص روز یوم الله 9 دی برگزار کرده اند حتی چندین همایش  در سالن برج میلاد در خصوص روز نحس 9 دی برگزار کرده اند .
 در حالیکه در 9 دی که چند روز بعد از عاشورای 88 برگزار شد حتی به اندازه  روز 22 بهمن که ر سال برگزار می شود نتوانستند کله خراب بسیجی جمع اوری کنند . روزی که از ادارات چند هزار نفر از اراذل و اوباش اسلامی را گردهم اوردند و با کیک و ساندیس پذیرایی کردند .

خ.ر متوهم  هنوز از حماسه 9 دی اراجیف سرهم میکنه و در تازه ترین وراجی گفته است حماسه 9 دی زمینه ساز بیداری اسلامی در کشورهای عربی شد

حضرت سید علی گدای خامنه ای در دیدار با برخی از ساندیس مداران ذوب شده در ماتحت رهبری از حماسه 9 دی یاوه سرایی کرد و گفت :
ـ« دشمن بعد از حماسه مردمی 9 دی فهمید با این ملت ولایتمدار نمی تواند مقابله کند . ابعاد این حماسه بعد از دوسال هنوز ناشناخته است این حماسه خیلی بزرگ است . واقعا دشمن چی خیال کرده  بود چی شد. فتنه گران بواسطه حضور حماسی شما بسیجی های ولایتمدار دست از فتنه گری برداشتند . بنده به وضوح دست خدا  را در خیابان ان قلاب در نه دی دیدم. شما فتنه خاموش کن ها ( اشاره به بسیجی ها) که فتنه عاشورا را در نه دی خاموش کردید ولی راس فتنه که از سوی غرب ریشه گرفته بود بازهم در 25 بهمن فتنه گری کرد ولی به جایی نرسید»

خامنه ای در ادامه یاوه سرایی گفت:
ـ« مردم منطقه هم بواسطه حضور حماسی و شکوهمند  مردم ایران در 9 دی خون تازه ای گرفتند و به مقابله با ظلم برخواستند و با درس از حماسه 9 دی توانستند بساط دیکتاتوری ومماشات با غرب  را در منطقه به زباله دانی انداختند.  علما و اساتید و فضلای اسلامی باید ریشه 9 دی را بررسی کنند ماهیت 9دی را به صورت اکادمیک  در جهان مطرح کنند . روز کوچکی نبوده  9 دی بوده خیلی روز بزرگی بوده  9 دی خیلی روز خوبی بوده 9 دی روز بیداری اسلامی است .  9 دی بصیرت اسلامی به معنای واقعی کلمه است . 9 دی  خیلی روز گنده ای بوده . هیئت دولت باید 9 دی را تعطیل رسمی اعلام کنه و مردم باید روز عید نه دی باید به دید و بازدید یکدیگر بروند و این روز حماسی را سینه به سینه به فرزندان منتقل کنند. نه دی مشت محکمی به دهان دشمنان بود . نه دی نظام را واکسیه کرد.  نه دی  گا..د ما را( در اینجا اراجیف سید علی خ.ر ناتمام ماند. )

طنز / سرگرمی