۱۳۹۰/۱۰/۳

نخستین جلسه دادگاه غیرعلنی فائزه هاشمی پشت درهای بسته تشکیل شد


به گزارش کیهان قهوه‌ای به نقل از جرس ، جلسه غیر علنی فائزه هاشمی در دادگاه انقلاب اسلامی به جرم براندازی جمهوری اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
علی اکبر هاشمی که پشت دردادگاه شعبه ۱۱۰ انقلاب اسلامی به انتظار ایستاده بود و گریه می‌کرد با صدای بلند گفت :
« اینه عدالت علی، ما انقلاب نکردیم که دادگاهی شویم. والله شاه هم جرات نداشت ما را محاکمه کند. من پول، اسلحه و گلوله می‌دادم و چند تا طاغوتی ترور کردیم ولی هیچ وقت محاکمه نشدیم. من استوانه انقلاب اسلامی هستم. انقلاب اسلامی منحرف شده است و فرزندان و نوه‌هایش را به صورت درسته می‌بلعد. مگر فائزه چه گفته است باید در دادگاه انقلابی که من بنیانگذارش هستم محاکمه شود. وا مصیبتا...»
 
به گزارش خبرنگار اعزامی یکی از سربازان وظیفه با حمله فیزیکی به ایت الله علی اکبر هاشمی از وی می‌خواهد ساکت باشد وگرنه به جرم اخلال در امنیت اسلامی دادگاه و فحش دادن به مقام معظم رهبری بازاداشت می‌شود. علی اکبر هاشمی رفسنجانی در این لحظه از ترس بازداشت آرام منتظر پایان جلسه دادرسی می‌شود.
 
قاضی صلواتی در ابتدای دادگاه پرسید چرا به فتنه‌گران کمک کرده است و چقدر پول از اسراییل گرفته است؟.
 
فائزه هاشمی جواب داد : «فتنه گر اراذل و اوباشی هستند که ۶ ساله بر کشور حاکم شده اند و اختلاس می‌کنند. بابای من را همه می‌شناسند! رفسنجان ملک پدری منه. آنقدر پول داریم که می‌تونیم چند میلیارد صلوات بخریم آزاد کنیم.» 
 
 قاضی صلواتی از فائزه خواست با توهین کردن به دولت خدوم جرمش را سنگین‌تر نکند و  احمدی‌نژاد را اراذل و اوباش خطاب نکند.
 
فائزه رفسنجانی در جواب گفت: «بازهم می‌گویم احمدی نژاد اراذل و اوباشه. هرکس هم از احمدی‌نژاد جرثومه طرفداری کنه فتنه‌گره چه رهبر باشه چه مصباح!»
 
 قاضی صلواتی  گفت: « سزای توهین و افترا ۸۰ ضربه شلاق تعلیقی است که اگر پولش را دارید به حساب دولت بریزید وگرنه شلاق میخورید و در اینجا پایان اولین جلسه دادرسی را اعلام کرد و جلسه بعدی را به زمان دیگری موکول کرد.»