۱۳۹۰/۹/۱۱

احمد خاتمی : سعادت از این بالاتر که مورد تحریم استکبار جهانی قرار گرفته ایم!


سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در  خطبه سوم نماز جمعه این هفته تهران ضمن حمایت از برنامه اتمی گفت : «خوشا به سعادت کشوری که مورد تحریم استکبار جهانی قرار بگیره. خوشبختانه ایران اسلامی با درایت شخص رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قله های دانش را فتح کرده است. ایرانیان 2500 سال زیر ستم یهودیان و انگلیسی ها بودند. ملت ایران در 3 دهه اخیر به جایی رسید ه است که غرب هزاران سال با ما فاصله دارد .»
 احمد خاتمی با اشاره به جمعیت جوان کشور گفت : «جوانان عزیز روی سخنم با شماست قدر این انقلاب و نظام را بدانید. اگر در ایران امروز این قدر پیشرفت حاصل شده است ماحصل سیاستهای امام راحل و مقام معظم رهبری است. کاری نکنید که دشمن شاد شود. در مراسم های عزاداری به جای چشم چرانی به فکر مصیبت وارده بر زینب باشید. حضرت علی اصغر را در هر مرحله از زندگی یاد کنید. قصد نداشتم بازگو کنم ولی چون شما هستید می گویم  برای من پیامک امده بود که ( اده ده اواه  ته ن او او) بعد زیر ش نوشته بود حدیث از حضرت علی اصغر . این کار ها اشتباه است معصیت است این اس ام اس ها از سوی اسراییل برای منحرف کردن و سست کردن اعتقادات مردم شیعه ایران است »
 سید احمد خاتمی در پایان خطبه سوم نماز جمعه گفت »«باز هم تاکید می کنیم سعادت از این بالاتر که مورد تحریم جهانی استکبار قرار بگیریم . باور کنید این تحریمها باعث شکوفاهی اقتصادی و ایجاد اشتغال و ارزان شدن قیمتها  می شود .ولی ایادی استکبار جهانی تبلیغ می کنند ایران در استانه ورشکستی است در حالیکه ایران در اوج قله است ـ»