۱۳۹۰/۱۰/۲

چرا انتخابات را تحریم نمی کنم !؟


نامه منتشر شده در سایت گرس* در خصوص عدم تحریم انتخابات
با سلام 
به عنوان یک اصلاح طلب ولایتمدار وفادار به قانون اساسی جمهوری اسلامی که دل در گروی انـقلاب اسلامی دارد و محب ارمانهای امام راحل  است عرض می کنم بنده به هیچ وجه من الوجه انتخابات را تحریم نمی کنم و طبق گفته پیشوا و قائد اعظمان دکتر ایت الله سید محمد خاتمی ما در انتخابات شرکت نمی کنیم ولی انتخابات را تحریم نمی کنیم!
اگر موسوی و کروبی هم در حبس خانگی نبودند همین کار را می کردند ! ما جمیع اصلاح طلبها بدنبال حفظ جمهوری اسلامی هستیم و دلیلی ندارد اب به آسیاب دشمن انقلاب اسلامی بریزیم. از انجایی که ولی فقیه مطلقه عزیزمان ما اصلاح طلبها را بازی نمیدهد و اجازه شرکت در انتخابات را نمی دهد لذا ما هم به ولی فقیه لبیک گفته و با احترام به حسن نظر ولی فقیه در انتخابات شرکت نمی کنیم ولی این به معنی تحریم انتخابات نیست بلکه نشانه بلوغ سیاسی ماست که دشمنان قادر به درک این موضع نیستند.
ما اصلاح طلبها برای این نمی گویم تحریم می کنیم که برایمان دردسر بوجود نیایید چون اگر بگویم تحریم می کنیم همان بلایی سر مان می اید که سر تاج زاده و موسوی و کروبی و امثالهم امده می امد یعنی اینکه خاتمی و بقیه هم اگر بگویند تحریم می کنیم میندازند زندان وگرنه شرکت نکردن از صد تا تحریم انتخابات هم بدتر است واین جوری ابروی نظام نمی رود.
 ما اصلاح طلب ها اگر گوشت نظام را می خوریم ولی استخوانش را دور نمی اندازیم و الان کشور به لطف ولی فقیه در امن و امان است خدایی نکرده نظام اسقاط شود از کجا معلوم که در حکومت بعدی دادگاهی نشویم و بلایی سرمان نیاید و محاکمه نشویم و بلکه اعدام شویم. اگر الان از انتخابات رانده می شویم و یا زندانی می شویم خیلی بهتره از این است که جمهوری اسلامی سقوط کند و محاکمه شویم و احیانا اعدام شویم .

برای همین ما اصلاح طلبها خواستار حفظ نظام جمهوری اسلامی و سیستم مترقی ولایت مطلقه هستیم و انتخابات را به هیچ وجه تحریم نمی کنیم و کاندید معرفی نمی کنیم و شرکت هم نمی کنیم ولی پای صندوق حاضر می شویم و به اصولگرایان رای میدهیم که برادر دوقلوی ما هستند.

به جای اینکه به من و بقیه اصلاح طلبها گیر بدید یه فکری به حال خودتان بکنید.

 سایت گرس* = اشتباه نکنید جرس نیست این نوشته توسط یک اصلاح طلب وفادار به جمهوری اسلامی نوشته شده است و کاملا جدی است. شوخی هم ندارد