۱۳۹۰/۹/۱۵

برادران مفت خور سپاهی توان کنترل هواپیمای اسباب بازی را ندارند

 
سپاه پاسداران ان قلاب اسلامی در ادعای مضحک از برتری تکنولوژیک در جنگ الکترونیک با امریکا خبر داده است. در حالیکه برادران سپاهی توان کنترل هواپیمای اسباب بازی بچه های مدرسه ای را هم ندارد. نیروی های مسلح جمهوری اسلامی توان ردیابی فرکانس های رادیویی هواپیماهای تفریحی بدون سرنشین را ندارد چه برسد به کنترل هواپیما های بدون سرنشین رادارگریز  ارکیو - 170 لاکهید امریکا در خاک افغانستان و انتقال این هواپیما به ایران.
با اینکه  برخی معتقدند جنگ پنهانی بین ایران و اسراییل و امریکا اغاز شده است ولی توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار عقب مانده  است  و باید شاهد انفجار های بیشتر در ایران بود ولی جمهوری اسلامی جرات تحرک حتی در ابهای خلیج فارس را ندارد.
 هواپیمای ار کیو 170 از نوع رادرگریز است که با فرکانس خاصی که کد گذاری شده است توسط ماهواره های نظامی از داخل امریکا هدایت می شوند و از برد و توان عملیاتیی و هوش مصنوعی بالایی برخوردار است. سنسورهای پیشرفته ای دارد که  قادر است فیلم و عکسهایی با وضوح بالا از فاصله چند صد کیلومتری ارسال کند و حتی گفته می شود سنسورهایی برای بررسی تشئشات هسته ای نیز بر روی این هواپیما نصب شده است که مراکز اتمی ایران را رصد می کند . بدنه این هواپیما از جنس خاصی است که امواج رادار را جذب کرده و با توجه به شکلش در رادارهای پیشرفته هم دیده نمی شود. عمده ماموریت این هواپیما در خاک افغانستان است .
کشورهای روسیه و چین هم قادر به کنترل این نوع هواپیماها نیستند بعد چس مخ های سپاه ادعا کردند در داخل مرز ایران کنترل این هواپیما را بدست گرفته اند و یکبار می گویند سرنگون کرده اند و بار دیگر می گویند صیحیح و سالم ان را بروی زمین رود اورده اند. در حالیکه ممکن است طبق گفته ناتو  ارتباط این هواپیما با مرکز قطع شده باشد و  سرگردان شده و در ارتفاع پایین در خاک ایران سقوط کرده است . البته هنوز مقامات نظامی امریکا گزارش سقوط ار کیو 170 را تایید نکرده اند. 

 چند روز دیگه هم برادران  مخ لیس سپاهی ادعا می کنند کنترل ناو های هواپیمابر امریکا را در خلیج فارس در دست گرفته اند و امام زمان چند فروند ناو هواپیما بر  امریکا را  سرنگون کرده است .
 لذا  اطلاعیه سرنگونی ناو هواپیمابر امریکا  توسط برادران سپاهی را پیش پیش در اینجا منتشر می کنیم
صبح امروز سه ناو هواپیما بر امریکا توسط امام زمان از مسیر منحرف شدند و به دست سپاه پاسداران ان قلاب اسلامی افتاد. درجریان این فتح بزرگ نیروهای ترسو و بزدل امریکایی از ترس برخورد با سربازان دلیر و شجاع امام زمان ناو هواپیما بر  را ترک گفته و به دریا پریدند و ناو را تحویل را مقامات جمهوری اسلامی دادند .