۱۳۸۹/۷/۲۰

خداوندگار خامنه‌ای «خدایی» خود را با مخالفت با وقف دانشگاه آزاد اسلامی ثابت کرد


image
چند سال است دعوای بین علی اکبر خان هاشمی رفسنجانی بهرمانی و غیره با ا.ن. و اصولگرایان سر دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران بالا گرفته است. پیشتر سید علی خامنه‌ای بحث پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی را «ملال آور و خسته کننده » معرفی کرد و از مجلس و اصولگریان خواست در اینباره سکوت کنند. این موضوع زمانی دوباره اهمیت پیدا کرد که رفسنجانی گفت: « تنها خدا می‌تواند مانع از وقف دانشگاه آزاد اسلامی شود.» این سخن اکبر هاشمی بر خداوند خامنه‌ای گران آمد چرا که خامنه‌ای در جواب استفتایی گفته بود: «ولایت فقیه همان ولایت الله است». البته نوری همدانی دیروز گفته بود : « خدا سرنوشت بشریت را به دست خامنه ای سپرده است». خدا خامنه‌ای برای اینکه خدایی بودن خودش را ثابت کند با ارسال نامه‌ای به علی اکبر هاشمی گفت: «با وقف دانشگاه آزاد مخالف است چرا که وقف دانشگاه ازاد اسلامی شرعی و قانونی نیست . و گناه کبیره محسوب می‌شود.»
در ادامه نامه خدا خامنه‌ای به رفسنجانی گفت:
فکر کردی با خدا هم می‌شود شوخی کرد. بنده همان خدا هستم که سرنوشت بشریت دست من است. این را من نگفتم آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته گفته که خامنه‌ای خداست چرا که سرنوشت بشریت در دستان سید علی جان  خامنه‌ای است.
حالا برای من تعیین تکلیف می‌کنی؟  اینجاش را نخوانده بودی که من همان خدا هستم و البته خدایی که دیده می‌شود و سرنوشت بشریت در دستان من است. اگر فتوای من درباره ولایت فقیه با ولایت الله را یادت بود این حرف را نمی‌توانستی بزنی و بگویی فقط خدا می‌ تواند این وقف را باطل کند. حالا من این وقف را غیر شرعی و غیر قانونی معرفی می کنم و دراخر هم این وقف را باطل می کنم تا  همه دنیا بفهمد که این خدا ست ( خامنه ای است ) که وقف دانشگاه آزاد اسلامی را باطل اعلام کرده است. خدا(خامنه‌ای) هنوز زنده است و سرنوشت بشریت  همچنان بدستان من است. تو هم غلط کردی که فکر کردی من وقف دانشگاه آزاد اسلامی را قانونی اعلام می‌کنم. این را هم بدان که خدا یکی است و هرکس به خدایی بودن من شک کند کافر و «مهدورالدم» است و خونش مباح است. در جلسه بعدی خبرگان باید ضمن دعا کردن برای مقام خدایی من به همه بگویی که صد درصد نمایندگان خبره خبرگان  خدایی بودن خامنه‌ای را ابور و یقین داریم‌.
باشد که کوردلان به راه راست خدا (خامنه‌ای) برگردند‌.



 همین نوشته در خودنویس