۱۳۸۹/۵/۱۳

اشتباه در پیشگویی مموتی اختاپوس/ احمق ها به جای ترور احمدی نژاد به ماشین خبرنگاران ترقه پرتاب کردند


احمدی نژاد یا همان مموتی اختاپوس  دو روز قبل پیشگویی کرده بود صهیونیست های احمق قصد  ترورش را دارند و کلی هم به پل اختاپوس بد و بیراه گفت و ادعا  کرد بهترین پیشگوی جهان خود عنترش است و از پل هشت پا به بدی یاد کرد که سمبل خرافه غرب است .
حال انکه احمق هایی که قصد داشتند  دکتررر احمدی نژاد را ترور کنند به ماشین خبرنگاران ترقه پرتاب کردند و پیشگویی مموتی اختاپوس مموتی مبنی بر ترور تا حدودی درست از آب درامد ولی  تنها اشتباه  مموتی اختاپوس این بود که هدف احمق هایی که قصد ترور داشتند نه خود دکترر احمدی نژاد بلکه خبرنگاران همراه وی بودند .
در همین حال طبق پیشگویی  پیام عظمی ولایت رسول شده به مناسبت جان سالم بدر بردن دکترر ا. ن از دفتر معظمشان که تا اعاتی دیگر بروی سایتشان قرار می گیرد .

بسم رب خ .ر

برادر ارجمند دکتوررر محبوبم  خرسندم از اینکه پیشگویی شما در جهت ترور توسط صهیونیسم بین المل احمق درست ازآب درآمد وخوشحالم  از اینکه از این مهلکه ساختگی جان سالم به در بردید . و از جهتی ناراحت شدم که شما موفق نشدید شربت شهادت را بنوشید.
باردیگر دست نا اهلان وابسته به صهیونیسم احمق در این حادثه رسوا شدند . به یاری خدا ان شا الله  شربت شهادت نصیب ما عاقلان بشود .

والسلام 
سید علی خامنه ای