۱۳۸۹/۶/۵

واکنش تند سران اصول‌گرا و اصلاح‌طلب جمهوری اسلامی به اظهارات سرکوزی




image زن بدحجاب سرکوزی بلای فرانسه



نیکلای سرکوزی رییس جمهور دیکتاتور صفت و جنایتکار فرانسه بار دیگر همسو با صهیونیسم بین المل در اقدامی ناشیانه قدرت جمهوری اسلامی را نادیده گرفت و ایران اسلامی را تهدید کرد ومانند حسین اوبامای بی‌وجدان گفت گزینه‌هایش روی میز است و بسیجی های فرانسه را سازماندهی می‌کند تا به جمهوری اسلامی حمله کند. در همین حال نظر چند تن از اصولگرایان و اصلاح طلبان حکومتی را در این خصوص جمع اوری شد . دیدگاه اقایان موسوی و کروبی و سیدحسن خمینی از طیف اصلاح طلب و سید احمد خاتمی احمدی نژاد و رحیم صفوی و احمدجنتی از اصولگرایان در زیر آمده است.

نيکلا سارکوزی، رييس جمهوری فرانسه، هشدار داد اگر ايران نتواند به توافق معتبری درباره برنامه اتمی‌اش با جامعه بین المللی دست یابد، قدرت‌های جهانی مجبور می‌شوند برای حمایت از کشورهای مورد تهدید در منطقه، به سازماندهی و بسیج دست بزنند. 

 درهمین حال واکنش مقامات جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات نیکلاس خان سرکوزی  جالب توجه است. در اولین واکنش  سید احمد خاتمی در این رابطه به خبرنگار حماسه و مقاومت فارسی نیوز گفت: 
 اقای سرکوزی در این چند وقت نشان داد سرباز حلقه به گوش صهیونیست‌هاست و ا ز خود اراده‌ای ندارد و ان هم از جریان خانم بازی‌هایش که چه فضاحتی به بار آورد که مایه ننگ هر فرانسوی ازادایخواهی  است!
دکتر سید محمود احمدی نژاد نیز در همین حال در حوالی چاه جمکران به خبرنگار واحد قم صد وا سیما بیان داشت.
من می دونم از کجا  می‌سوزه و آب را باید «همونجا» بریزه که می‌سوزه! اگر فکر کرده ما از این تهدیدات کم میاریم! کور خونده!  همچنین با فاتح ۱۱۰ و کرار  بزنیم که خواهر و مادر نیکلای بیاد جلوچشاش...! این هم با زنش قهر می کنه تهدید می کنه . اگر نمی تونی زنت را کنترل کنی که نباید جمهور ی اسلامی را تهدید کنی  این راهش نیست یه مشاوره برو.
سید رحیم صفوی مشاور و دستیار فوق عالی و ویژه  حضرت عظمی سید علی خامنه‌ای بیان داشت:
 این ارزو را به گور خواهند برد و از اون فرانسه گرفته تا ایتالیا و انگلیس و المان و بلژیک هلند سوئدو سویس و دانمارک و نروژو اسپانیا و اطریش و پرتغال و اصلن کل اتحادیه اروپا به انضمام استرالیا و نیوزیلند و کانادا و امریکا و رژیم صهیونیستی و کره جنوبی و ژاپن و اگر بخواهم اسم بیارم یه چیزی حدود ۲۲۰ کشور جهان میشه. این کشورها سه سوت نابود میشن 

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قانن اساسی جمهوری اسلامی نیز در خطبه های دشمن رسوا کن بیان داشت : 
این فرانسوی‌های ژامبون خور در فتنه اخیر تمام کوشش‌شان را کردن و یوروهایی که به سران فتنه  دادند خوشبختانه بدست سربازان گمنام گمرک افتاد و چند کانتیر یورو که ۱ میلیارد بود به همراه نامه‌اش در اختیار من است و در دادگاه ارائه می‌شود.
در مورد وضعیت خانوادگی این اقا که دیگه اظهر من الشمس است که تمام بلایای وارده به فرانسه زیر سر بدحجابی خانم سرکوزی است. 
میرحسین موسوی و مهدی  کروبی نیز در بیانیه مشترکی اقدام اخیر را نیکلای سرکوزی را محکوم کرده و همه آتش‌ها را ازگور احمدی‌نژاد دانستند و در بخش دیگری بیان داشتند: 

ملت ایران به دنبال رای خود است و وحدت تنها در جنبش محقق می شود و از خامنه ای خواستند به جنبش بپیوند.
در اخر هم بیان داشتند منتظر بیانیه برای روز قدس نباشید و خودجوش باشید.
 دراخر سیدحسن خمینی که دست دردست احمدی نژاد داشت بیان داشت: 
خاطره ملت سبز ایران از فرانسه به حضور امام راحلمان بر می‌گردد  که در زیر درخت سیب نشستند و آن سخنان حکیمانه را از خود بروز دادند که غرب و شرق لرزید و با ایر فرانس به تهران آمدند و اقای سرکوزی خاطره سبز ملت ایران را با سخنان نزدیک به محافل صهیونیستی خراب نکنید! 

منتشر شده در خودنویس