۱۳۸۹/۵/۲۲

گرما و تشنگی باعث هذ یان گویی علم الهدی در نمازجمعه مشهد شد


این پست  از روی نماز جمعه مشهد پیاده شده است 

سید احمد علم الهدی در خطبه اول بیان داشت :
بنده از مسوولان مي‌خواهم كه در اين شهر، رسما جلوي اين كار را بگيرند، مگر انجمن سينمايي، قيم مردم است؟ مردم در اين ماه بايد دعا و مناجات كنند، آن وقت سرگرمي درست كرده‌اند كه مردم به خدا و قرآن توجه نكنند.مگر سينما كنترل ندارد كه مردم به‌جاي توجه به خدا، دعا، مناجات و ارتباط با خدا در ماه مبارك رمضان، از اذان مغرب تا اذان صبح فيلم نگاه كنند؟ 
 در ادامه مزخرف گویی هایش که کاملا مشخص است بر اثر گرما و تشنگی صورت گرفته است در خطبه دوم  گفت :
امام(ره) مساله ولايت مطلقه فقيه را تحت عنوان ولايت مطلقه براي فقيه وارد مباني فقه كرد و در بازنگري قانون اساسي در اصل 52 آن، ولايت مطلقه فقيه وارد قانون اساسي شد كه اين تعبير جدي‌تر از تعبير حاكم است و درباره اصل 110 قانون اساسي امام(ره) فرمودند كه اين‌ها بخشي از شئون ولايت فقيه است نه همه آن؛ حال برخي از سران فتنه در پيش از انتخابات در مصاحبه با نيويورك تايمز عنوان كردند كه اختيارات ولي‌فقيه مي‌بايد در همان اصل 110 محدود شود در حالي كه اين بدبخت‌ها خبر نداشتند كه در بازنگري اصل 52، ولايت مطلقه فقيه وارد قانون اساسي شد و اينكه تمام دستگاه‌هاي كشور و قواي سه‌گانه زيرنظر ولايت فقيه هستند.
وي در ادامه سخنان خود گفت: ولايت مطلقه يعني ولايت و سلطه مطلق، يعني اينكه هرچه در مجلس تصويب شد و در شوراي نگهبان نيز تاييد شد، اما ولي فقيه به آن نه گفت آن به كلي باطل است. يا هر حكمي كه در قوه قضائيه صادر شد و پس از صدور با هر دليل و منطقي ولي فقيه نه گفت، حكم باطل است و در هر نوع حركت يا عمليات يا برنامه و عزل و نصبي ولي فقيه موافق نباشد، مساله ‌رد شده است و همچنين اگر 25 ميليون كه سهل است، 50 ميليون نفر به يك نفر راي دادند و ولي‌فقيه نه گفت، فرد مردود است.
علم‌الهدي ولايت فقيه را اصل دين دانست و در اين‌باره گفت: چون امامت اصل دين است، ولايت فقيه نيز يك اصل ديني و تبلور امامت در عرصه زندگي است و اگر آن را قبول نداريد از شيعه بودن و امامت دست برداريد و اين‌ها در مباني اعتقادي ماست. 

درانتها که جنون این ایت الله به اوج رسید بیان داشت 
فكر مي‌كنيد مي‌توانيد مملكتي درست كنيد كه مثل يك مملكت فرنگي يك مشت گردن كلفت و سياست‌باز بيايند در اين مملكت بخورند و بچرخند و رقاصي كنند و جفتك بياندازند و مال مردم را به تاراج ببرند؟ اينجا بناست بستر حاكميت قرآن و سكوي قيام امام زمان(عج) در بحث فرج و ظهور باشد؛ حال يك عده در داخل كشور دست در پنجه‌هاي آمريكا داده‌اند و هر مطلبي را شروع به تحليل شيطاني كرده و در رسانه‌ها پخش مي‌كنند و فكر مي‌كنند مردم پشت سر آن‌ها راه مي‎افتند.
عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: اين مردم، مسلمان و شيعه هستند و تمام دلبستگي آن‌ها به نظام، به علت دندانه وصلي است كه به دامان امام زمان(عج) دارد و آن ولي‌فقيه و رهبري است و تحمل اين رنج‌ها فقط به خاطر روي گل رهبر است كه دندانه وصل اين نظام و حكومت و رژيم به امام زمان(عج) است.