۱۳۸۹/۵/۲۳

اعدام هفتاد نفری در مشهد نسل کشی است




اعدام هفتاد نفر  به هربهانه ای  به صورت دسته جمعی آیا جنایت برعلیه بشریت نیست و نسل کشی محسوب نمی شود . به گزارش ندای سبز ازادی هفتاد نفر در چند روز گذشته در مشهد اعدام شده اند و بیش از شصت نفر از افراد از اعدام شدگان  از اهالی تربت جام و تایباد بوده اند وگفته می شود  به دلایل امنیتی اعدام شده اند .
تایباد و تربت جام جز شهرستانهای مرزی کشور محسوب می شوند و از مناطق محروم و سنی مذهب  ایران هستند . اعدام 60 نفره از یک منطقه خاص جز نسل کشی چه معنایی دارد.


در ماه رمضانی که به قول خودشان ماه مبارک است هفتاد نفر را به برکت این ماه اعدام می کنند به قول امام خمینی گجسک  ((می گفتند که ماه حرام است ، جنگ حرام است . اینها باز این مطلب را هم نفهمیدند که ماه رجب ماه حرام است ، نه ماه رمضان . ماه رمضان ماه جنگ ))

چند تن از اعدام شدگان نیز به سن قانونی نرسیده بودند و زیر 18 سال سن داشتند و طبق کنواسیون حمایت از کودکان و قوانین داخلی ایران اعدام افراد زیر 18 سال  قانونی نیست .

این همان قوه قضاییه ای است که رییسش بدنبال حذف علوم اجتماعی در دانشگاه است و نهایت زورش این است که ادبیات احمدی نژاد باید اصلاح شود   و جبهه مشارکت اسلامی برای کودتای سال پیش نزدش شکایت کرده است .  
. دستگاه قوه قضاییه ای که در چند روز 70 نفر را دسته جمعی دار می زند  دستگاه قتال  است نه دستگاه عدل و انصاف