۱۳۸۹/۶/۸

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، صیغه بین نمایندگان در وقت استراحت قانونی شد




به نقل از فارس نیوز در ایین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که به تصویب 120 درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید از این پس در زمان استراحت نمایندگان مرد می توانند نمایندگان زن را صیغه کنند تا دفع شهوت کنند.همچنین برای ازمایش این ایین نامه بلافاصله وقت استراحت داده شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی این ایین نامه را محک بزنند و خود را برای وضع قانون حمایت از خانواده اماده کنند .


کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی در بیانی شیوا و نافذ بیان داشت :صيغه به معناي لذت بردن است و من خجالت نمي‌كشم اين را بگويم !   
در همین راستا بنا به فرمایشات  نمایندگان  مجلس شورای اسلامی که  برای دفع شهوت شان  هیچ گونه خجالتی هم نمی کشند صیغه کنند و ان را بیان می کنند .و با توجه به حدیث (( صیغه شیرین ترین لذتی است که نصیب زن مسلمان می شود )) و اکثرا از شهرستان به پایتخت تشریف می اورند در ایین نامه  داخلی مجلس شورای اسلامی  که امروز به تصویب رسید و نیازی به تایید شورای نگهبان ندارد مقرر شد   از این پس نمایندگان مرد مجلس در اتاق استراحتشان در ساختمان مجلس می توانند در زمان استراحت صیغه چند دقیقه ای با نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی  داشته باشند تا دفع شهوت نماینند  و این شیرین ترین لذت را نثار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بکنند و  هیچ خجالتی هم نکشند .
 جالب است این ایین نامه از بین 197 نماینده حاضر در مجلس بیش از 217 رای اورد و با 110 درصد به تصویب رسید که تا کنون بی سابقه بوده است . شایان ذکر است نمایندگان زن مجلس  شورای اسلامی نیز با قاطعیت این ایین نامه  را تایید کردند و 200 درصد رای مثبت دادند . 
همچنین به نقل از فارس نیوز بلافاصله بعد از رای گیر برادر مکتبی ارزشی اصولگرا رییس مجلس اقای لاریجانی  وقت استراحت را اعلام کردند که هجوم برادران نماینده اسلامی به خواهران برای تعیین وقت استراحت باعث شد صحنه های جالبی بوجود اید که فارس نیوز از ارائه این تصاویر خودداری کرده است و تنها به این جمله اکتفا کرده است .
مجلس محترم اسلامی نیز در اقدامی کم نظیر صیغه را با استناد به احادیث گوهر بار امام خمینی در رساله شان در حمایت از خانواده معرفی کرده است که نیازی به ثبت رسمی و دفتری ندارد 

 اینک به بخش صیغه در رساله آیت الله ( امام ) خمینی ( ر ه ) توجه کنید  تا با احکام فوق بشری صیغه اشنا شوید .

مساله 2421 - صیغه کردن زن اگر چه برای لذت بردن هم نباشد صحیح است 

مساله 2424- زنی که صیغه شده است اگر چه ابستن شده است حق خرجی ندارد 

مساله 2425- زنی که صیغه شده است حق هم خوابی ندارد و از شوهر ارث نمی برد و شوهر هم از او ارث نمی برد 

مساله 2429 - پدر و جد پدری می تواند  برای محرم شدن یک یا دوساعت زنی را به عقد پسر نابالغ خود دراوردند و نیز می توانند دختر نابالغ خود را برای محرم شدن به عقد کسی دراورند .


این پست ابتدا به خودنویس فرستاده شده است