۱۳۸۹/۵/۱۷

جنتی : این هفت نفر هرکدام هفت میلیون دلار گرفته اند تا گروه نظامی-اطلاعاتی را افشاکنند


به گزارش فارس نیوز که تا چند ساعت دیگر منتشر خواهد شد . احمد جنتی با اشاره به سندهای گوناگونی که در دست تهیه دارد گفت :
 این هفت نفر نفری هفت میلیون دلار از پادشاه عربستان گرفتند که پادشاه عربستان هم از پادشاه امریکا !! باراک حسین اوباما گرفته اند . اینها را تو آخر سند یک میلیاردی که به راس فتنه داده اند نوشته شده است .
البته من ترجمه کردم اینجوری نوشته بود :
آهای هفت نفر اگر برعلیه این گروه نظامی - اطلاعاتی افشاگری کنید نفری هفت میلیون دلار بهتون میدیم . بعد هم اسم تک تک معامله گران را نوشته بود تا رسید به اوباما پادشاه امریکا که خدا خیرش نده این فتنه را برامون درست کرد . 
من از برادر لاریجانی می خوام که سند من را منتشر نکنه تا کامل تر بشه . چون هنوزجوهرش  خشک نشده . به محض اینکه سند اماده شد و خشک شد در دادگاه ارائه می کنم . از عباسعلی خان کدخدایی که دیروز از قول من گفتند تو دادگاه سند ارائه می شود تشکر می کنم  .