۱۳۹۰/۴/۲۸

احمد خاتمی : اجازه نمیدم عیالم موهای صورت و سیبلش را اصلاح کند


احمد خاتمی  از زنان خواست بیش از آنکه دیر شود به فکر حفظ بیضه اسلام باشند . احمد خاتمی  زنها را به اسلام ناب محمدی دعوت کرد و با مثال از شیوه مترقی برخورد با زنش گفت : زن نباید به صورتش دست بزند و موهای صورت را اصلاح کند . اصلاح طلبی شیوه مذمومی است که غرب ترویج کرده است . اسلام به هیچ وجه اشتباه نبوده است که بخواهیم  اصلاحش کنیم و اصلاحات بدعتی اشکار است .
احمد خاتمی گفت :
 « تا زمانیکه زنها در نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلام عزیز را مراعات کنند نظام اسلامی هم با زنان  به شیوه مسالمت آمیز و مترقی برخورد می کند . ولی اگر زنها بخواهند نظم اسلام را برهم بزنند . اسلام عزیز را خدشه دار کنند باید عواقبش را ببینند . زنها در نظام اسلامی باید اسلامی رفتار کنند »
 احمد خاتمی در ادامه گفت :
« بنده با قاطعیت می گویم مشکل بنده با هنجار شکنی ضد اسلامی به سرکردگی زنان اسراییلی صفت است . از بانوان محترم که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنند درخواست عاجزانه ای دارم و  می خواهم به فکر حفظ بیضه اسلام در کنار مردان باشند . الحمد الله مردان مومن کمتر درگیر بدحجابی می شوند ولی برخی از زنان زنها با تطمیع صهیونیستها  هنجار شکن شده اند . بنده شنیده ام زنها ابرو بر می دارند و موهای صورتشان را می کنند . این رسوم بدعت در اسلام است و نباید اینگونه باشد . بنده اجازه نمیدم زنم موهای صورت و سیبلش را بردارد . مفتخر هستم که بگویم عیال بنده  یک مومنه واقعی است  وقتی با این ضعیفه نکاح کردم . اجازه ندادم  از صراط مستقیم  خارج شود . بنده با هیچ احد ناسی شوخی ندارم بویژه عیالم روز اول  خواست ابروی پچه بزی اش را بردارد چنان زیر مشت و لگد گرفتمش که حساب کار دستش امد جوری شده زنم از من بیشتر ریش و پشم داره . مرگ بر اصلاحات  . اصلاح طلبی شیوه مذمومی است که غرب ترویج کرده است و اسلام به هیچ وجه اشتباه نبوده است که بخواهیم اصلاحش بکنیم  . اصلاحات بدعتی اشکار است . حدیث داریم که  زنی که بخواهد صورتش را اصلاح کند عروس شیطان است . تا کنون اجازه ندادم  زنم  از منزل خارج شود و 24 ساعته  در مطبخه . این را هم بگویم بنده به دمکراسی اسلامی اعتقاد دارم و زنان حق رای دارند و در انتخابات هم صندوق رای سیار را به منزل می اورم تا رای بدهد .»