۱۳۹۰/۴/۱۱

خامنه ای : مردم فتنه گر سوریه اگر توبه کنند , ان شالله که بخشیده می شوند



سید علی خامنه ای از مردم سوریه خواست گول جریاانات فتنه گر اسراییلی را نخورند و توبه کرده و به اغوش گرم بشار اسد برگردند . 
 خامنه ای گفت : 
 مردم اصیل و مسلمان و ولایت پرور سوریه خدا را شاکر هستند  که فردی ولایتمدار و مسلمانی مثل بشار اسد که همانند پدرش نماز شبش ترک نمی شود و همواره با وضو هستند و دائم الروزه هست بر انها حکومت می کند . خداوند ان شالله که بر جای حق نشسته و پشیتبان مظلومان است .از بشار اسد مظلوم تر در بین رجال عرب پیدا نمی شود .  بنده خودم می دانم بشار اسد چه حالی را داره و چه می کشه از فتنه گران جیره خوار میکروب اسراییلی ... بنده دقیقن دو سال پیش و حتی یادمه 18 تیر 78  هم  با فتنه مواجه شدم به یاری الله سبحان از این فتنه ها سربلند بیرون آمدم . همین فتنه گران عکس بنده را جر دادند و شعار مرگ بر خامنه ای سر دادند و هنوزهم  بنده را با لفظ خر صدا می کنند . از این درد شبها خوابم نمی برد که توانستیم با ترساندن مردم  و پلوتیک اسلامی  فتنه را خاموش کنیم . ان شالله که اقای اسد هم از بد اخلاقی و ناملایمات  تحمیلی امریکا و اسراییل را پشت سر بگذارند و با مشت محکم بزند تو دهن فتنه گران سوری اسراییل پرست .
تا یادم نرفته  مردم فتنه گر سوریه اگر توبه کنند و دست از فتنه گری  اسراییلی برداند ان شالله که  بخشیده می شوند . من با اقای بشار اسد صحبت کردم و رضایت ایشان را جلب کردم که  از سر تقصیرتان بگذرد . اسلام دین رحمت و مهربانی است