۱۳۹۱/۲/۱۵

دکتر خزعلی تک رای خود به علی مطهری را در صندوق انداخت و گفت: برماست که کار خیبری کنیم و تک رای بدهیم !



http://m.friendfeed-media.com/3990c2a1fa3aac0e1c183529d2df39c55ab1a10e

دکتر خزعلی فرزند ایت الله خزعلی حبس کشیده و معترض به ا.ن و رکورددار اعتصاب غذای خشک در سطح جهان صبح امروز ساعت پنج صبح حتی زودتر از خ.ر با حضور در پای صندوق رای به برادر علی مطهری فرزند استاد شهید مرتضی مطهری تک رای داد .
 
به گزارش فارس نیوز دکتر خزعلی که بسیار تکیده و لاغر به نظر می رسید بعد از تک رایی که به صندوق انداخت از عموم طرفداران داخلی جنبش سبز علوی درخواست کرد تا دیر نشده پای صندوق رای حاضر شوند و در عملیات خیبری تک رای به علی مطهری شرکت کنند و صندوق های رای در تهران را سبز کنند.

دکتر خزعلی به خبرنگار اعزامی فارس نیوز گفت : ـ« اگر جنبش سبز علوی در پای صندوق های رای حاضر نشود به احتمال زیاد اسراییل از شکاف بین ملت ایران استفاده می کند و به تاسیسات خوشگل هسته ای ما حمله میکنه پس بر ماست که با حضور خیبری خود مانع از حمله دشمن به ایران شویم و تک رای به مطهری بدهیم»
دکتر خزعلی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس نیوز گفت : ـ« من شورای یک نفر سبز داخلی تاسیس کردم و  از طرف شورای سبز هماهنگی علوی داخلی از امت سبز الله ایران می خواهم به حرف جنبش سبز اموی خارج از کشور گوش ندهند و در انتخابات شرکت کنند و تک رای به مطهری بدهند حالا درسته میشه 25 نفر در شهر تهران انتخاب کرد ولی ما سبز های علوی فقط تک رای می دهیم و ان هم به علی مطهری فرزند خلف استاد شهید مرتضی مطهری که دشمن نوروز و ایرانیت و چهارشنبه سوری بود. سبزهای علوی  گول سبزهای اموی خارج نشین را نخورند و ترسو بازی درنیارند و حتما تک رای بدهند. »

دکتر خزعلی در تشریح تک رای گفت : ـ« اصولن تک رای خیلی هم خوبهمن از بچگی عاشق تک رای بدوم ولی در دوره طاغوت نگذاشتند من تک رای بدهم برای همین بعد از انقلاب من همیشه تک میاوردم و بابام میرفت تک های من را بیست می کردو برایم دکترا خرید من عاشق تک هستم و همیشه تکی کار می کنم و تکی رای میدهم حتی برای ریاست جمهوری هم تکی رای میدهم »