۱۳۹۱/۲/۱۸

خلیج فارس و سیاست بی طرفانه کج دار و مریض کمپانی معظم گوگل


شرکت گوگل از این طرف با راه اندازی وبلاگ پارسی برای پارسی زبانان قصد نزدیک شدن به ایرانیان را دارد و از آن طرف با حذف نام خلیج پارس بروی گوگل مپ قصد نزدیکی بیشتر با اعراب بی هویت را دارد.
در فضای مجازی کمتر کاربری است که از سرویس های کمپانی گوگل نظیر موتور جستجوی گوگل , جی میل , گوگل پلاس , بلاگر , یوتیوب و سایر تولیدات گوگل استفاده نکرده باشد.
 همین نوشته را نویسنده وبلاگ ناچار است در سرویس وبلاگ نویسی گوگل ( بلاگر ) منتشر کند. در چند روز اخیر بخشی از کاربران ایرانی خواستار تحریم گوگل شده اند در حالیکه بازار ایران برای کمپانی گوگل درامد عمده ای ایجاد نمی کند و تحریم گوگل از سوی کاربران ایرانی تاثیری بر میزان درامد گوگل ندارد و هنوز هم شرکت گوگل با توجه به قوانین امریکا کاربران ایرانی را مورد تحریم خود قرار داده است و بهتر است بگویم گوگل خدمات بسیاری را برای ایرانیان تحریم کرده است و به آی پی های ایرانی خدمات ویژه ای ارائه نمی دهد.

 ایران بواسطه ملایان جمهوری اسلامی آنقدر ضعیف شده است که هر روز خبر از وضع تحریم و تهدید ایران به گوش می رسد و حتی شیخک های گجستک برایش شاخ و شانه می کشند . در این میان اگر دولت جمهوری اسلامی اینترنت را ملی اسلامی بکند بکلی ارتباط مردم ایران با جهان قطع می شود شاید بهتر باشد به جای قهر کردن با گوگل .... / ای بابا خودم نفهمیدم چی دارم میگم مثل همیشه بی خیال !! .

اگر به ایمیل درستی داردید به مدیران فارسی زبان گوگل به این ادرس ( persian-blog@google.com ) ایمیل بزنید و نظرات خود در خصوص سیاست دوگانه شرکت گوگل در مورد حذف نام خلیج فارس بروی گوگل مپ را بیان کنید هرچند جواب ایمیلتان را نمی دهند.