۱۳۹۱/۲/۲۷

حوزه علمیه قم سند همکاری در خصوص طراحی فضا پیمای اسلامی با سازمان فضایی جمهوری اسلامی امضا کرد


بعد از امضا تفاهم نامه همکاری طلاب حوزه علمیه قم با ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص به کارگیری طلاب در بخش های ارتش , مرکز خبری حوزه ( حوزه نیوز ) از گسترش همکاری بین حوزه و بخش فضایی جمهوری اسلامی خبر داد.

ایت الله یزدی از مدیران حوزه علیمه قم پیش از امضای سند همکاری از ضرورت حضور اسلام و مسلمین در فضای بیکران الهی سخنرایی کرد و بیان داشت : « اسلام باید جهان را تسخیر کند  چه جهان خارج چه جهان داخل , خدا راه را به مسلمانان نشان داده است و حضرت رسول بیان داشتند اگر علم در ثریا باشد مردانی از پارس به ان دست میابند. خب حالا ما دانش تسخیر فضا را بومی کرده ایم یعنی اسلام به دانش تسخیر فضا دست یافته است. قبلنا این دانش تسخیر فضا در اختیار غرب ملحد و شرق کافر بود ولی ایران اسلامی به مدد امام زمان عزیز علاوه بر اینکه کره زمین را تسخیر می کند فضا را تا اسمان ششم نسخیر می کند خداوند رحمان هفت اسمان را افریده است و انسان های معمولی تنها می توانند به شش اسمان دست پیدا کنند ولی انسانهای معصوم نظیر حضرت محمد می توانند به هفت اسمان با یک الاغ هم رسوخ کنند و به عبارتی معراج کنند و بشر انقدر نیرومند می شود که می تواند نزدیک خدا شود حالا غربی ها و شرقی ها هنوز اندرخم یک کوچه در جو زمین هستند و هنوز در اسمان اول گیر کرده اند چرا برای اینکه هدفشان نزدیک به الله نیست بلکه هدفشان نزدیکی به شیطان رجیم است . اگر هدف از تسخیر فضا قرب الی الله باشد الله خودش کمک می کند انسان فضا نورد شود. »
 
یزدی افزود : « غربی ها و شرقی ها فضا نورد های خوبی نیستند و از اینکه در فضا قرار بگیرند می ترسند و با ترس و لرز به جو ارسال می شوند ولی اخیرا که فضا پیما های ما به فضا ارسال شده است  حتی موش لاک پشت و کرم های ما احساس ارامش می کردند و خیلی هم حالشان خوب بوده و هیچ استرسی نداشته اند فرق است بین فضا پیمای اسلام با فضا پیمای کافران . ان شالله در همین زمینه ها با سازمان هواو فضا به همکاری می پردازیم تا سفینه اسلامی طراحی شود که مسلمانان در ان راحت باشند و بتوانند به فرایض اسلامی بپزدازند و رو به قبله مسلمین در مکه نماز بخوانند و  غسل بگیرند ولی چون مسافر فضایی هستند اجازه دارند روزه نگیرند. اسلام بسیار مهربان است ( صلوات حضار )