۱۳۸۹/۵/۱۵

احمدی نژاد فشارهای اوباما را شوخی رفاقتی دانست



«دکترر» احمدی نژاد با حالت ویژه گفتند: اصولا فشارها چند دسته هستند که بدترین نوع فشار میهمان ناخوانده باشد و باید مهمان ناخوانده دست از فشار دادن بردارد و به صاحبخانه فشار وارد نکند. اگر میهمانی خوانده شده باشه مثل چاوز اشکالی ندارد فشار بدهد ولی میهمان ناخوانده که فشار وارد می کند را باید بیرون کرد. چه معنی میده هم غذا بخوره و هم فشار بده. این کار خیلی زشته که میهمان ناخوانده فشار هم بده.
احمدی‌نژاد رسما اعتراف کرد که ازبیرون  به وی  فشار وارد می‌کنند و متجاوزان  به ا. ن. باید دست از این کار بد و زشت  بردارند و بیرون برونداحمدي‌نژاد : آنهايي كه از بيرون به ما فشار مي‌آورند و مهمان ناخوانده هستند بايد بيرون بروند



در ادامه دکتر شیوه های فشار را بیان کردند  و از شیوه نارنجکی  یاد کردند و گفتند فشار نارنجکی از ترقه ای بهتر است . فشار ترقه‌ای صدای بیشتری دارد ولی به پای درد نارنجکی نمی‌رسد . من  تجربه همه فشارها را داشته‌ام و فشار نارنجکی را ترجیح می‌دهم ولی خبرگزاری فارس با فشار ترقه‌ای بیشتر حال می‌کنه و در خبرها به جای فشار نارنجکی از فشار ترقه ای یاد می‌کنند. 

دکتررر همچنین به فشار رژیم صهیونیستی اشاره کردند واعلام کردند :از این فشار پرهیز کردند و اعلام کردند: از این فشار اصلا خوشم نمی‌آید و باید دستگاه  فشار صهیونیستی  از روی بدن کره زمین محو شود .و دستگاه فشار صهیونیستی را غده سرطانی خواند.


دکترر در ادامه از فشارهای سازمان ملل  و شورای امنیت یاد کرد که تا کنون ۴ بار بر بدن نحیف دکتررر وارد کرده‌اند و گفت تحمل این فشارها را دارد و این فشار ها برای بدن مفید هستند.

 در اخر دکترر به فشار حسین اوباما اشاره کرد و گفت: این فشار تا حالا جنبه شوخی داشته و در عالم رفاقت این شوخی‌ها چیز جدیدی نیستند و از اوباما خواست بیشتر از این فشار وارد نکند و درحد شوخی باقی بماند

در خودنویس منتشر شد