۱۳۸۹/۵/۱۶

احمدی نژاد : مردم اروپا شتر سوار هستند و قاره اروپا با افریقا جابجا شده است



احمدی نژاد با اشاره به جمله ای که باعث خنده جهان شد گفت : اگر می گویم انگلیس در افریقاست برای خنده نگفتم . این را با سند میگویم . جمهوری اسلامی  بزودی عکسهایی که موش کرم و لاک پشت  از سطح کره زمین  تهیه کرده اند را منتشر می کند تا دنیا بداند که اروپا  دیگه اروپا نیست بلکه افریقاست و جای اروپا با افریقا کلا عوض شده است . و بزودی با عکس فضایی که در اختیار داریم ثابت می کنیم جای قاره اروپا با افریقا عوض شده است

به گزارش ايسنا، محمود احمدي‌نژاد در نشست صبح امروز گفت: شب گذشته در تلويزيون آگهي‌اي در وسط سريال «زيرهشت» منتشر شد كه البته گويي حواس‌شان نبود؛ تبليغ تلفن همراه بود و تبليغ مي‌كرد كه شما به كشورهاي مختلف مي‌رويد مي‌توانيد با استفاده از اين تلفن با داخل ارتباط برقرار كنيد. وقتي كه اسم كشورهاي آفريقايي و عربي را مي‌گفت چهره‌ يك مرد سوار بر شتر و در بيابان را پخش مي‌كرد ولي وقتي كه اسم كشورهاي اروپايي را آورد، هواپيما و برج و اين‌ها را پخش كرد.
در حالیکه کشورهای عربی و افریقایی در اروپا قرار دارند واین اروپاییان هستند که شتر سوار هستند . من تا حالا چند بار به افریقا رفتم تا حالا کسی سوار شتر ندیدم ولی یه بار که قاچاقی به ایتالیا رفتم مردمش شتر سوار بودند . اصلا  کشورهای اروپایی در افریقا قرار دارند و این غربیها جوری ذهنیت مردم را تغییر داده اند که اروپاییان در اروپا قرار دارند و در اوج پیشرفت هستند درحالیکه اروپا طبق محاسباتی که کرم و موش ولاک پشت از فضا داشتند به این نتیجه رسیدیم جای اروپا با افریقا عوض شذه  است و غربیها نمی خواهند این موضوع مطرح بشه و تبرویشان برود ولی من رسما اعلام می کنم اروپا از این پس افریقا است و افریقا اروپا است . 

رئيس جمهور همچنين در بخشي از سخنانش با بيان اين‌كه بسياري از شبكه‌هاي خارجي براي تاثيرگذاري بر ذهن ملت‌ها ايجاد شده‌است، گفت: ما بايد از كار رسانه‌اي حداكثر استفاده را بكنيم؛ البته ما نمي‌توانيم خبر غيرواقعي را منتشر كنيم و از نظر اخلاقي نيز اين حق را نداريم. ما در نقطه مقابل آنها قرار داريم. ما فكر مي‌كنيم كه بايد خبر درست باشد، اميدآفرين و اميدبخش باشد و به نفع ملت‌ها باشد و فكر مي‌كنيم كه اگر انسان‌ها اميدوار باشند زودتر بساط ظلم جمع مي‌شود و اگر مردم مايوس باشند كاري نمي‌توان كرد. 

احمدی نژاد با اشاره به شبکه خیلی مبتذل فارسی وان گفت :
این شبکه نتها امید بخش نیست بلکه  کاری می کند مردم مایوس شوند و بساط ظلم را گسترش می دهد و همه سریالهایش غیرواقعی در جهت گمراهی جوانان ایرانی است .

 اصل خبر

طنز داریوش