۱۳۸۹/۵/۲۳

خامنه ای از مواضع احمدی نژاد درباره ممه و لولو حمایت کرد و گفت : نظر بنده به نظر ایشان نزدیک تر است


 خامنه ای  ضمن حمایت قاطع از سخنان مثبت 18  احمدی نژاد تاکید کرد :  نظر بنده به نظر ایشان نزدیکتر است.


به نقل از فارس نیوز در دیدار صمیمی خصوصی  بین احمدی نژاد و خامنه ای پیرامون مسایلی از قبیل  نیروگاه هسته ای  و مواضع اخیر مشایی و دعوای احمدی نژاد با دو برادر لاریجانی    بحث وتبادل نظر شد .
 علی خامنه ای  با بیان اینکه دولتی خدوم تر از دولت احمدی نژاد سرکار نیامده است گفت :
برخی حسادتها و کوته بینی ها باعث شده است تا چهره رییس دولت  خدشه دار شود در صورتیکه ادبیات به کار رفته از سوی  ایشان  بسیار عالی است و به گونه ای خاص از کلمات استفاده می کنند و این نشان دهنده وجه یک رییس جمهور نمونه است . بار ها گفته ام دشمن سعی در تخطئه و اختلاف در بین مسئولان ومردم است این بار نیز بین اقایان لاریجانی و احمدی نژاد درگیری ایجاد کرده اند که البته تیرشان به سنگ خورده است و گول این جدل های زرگری را خورده اند و فکر می کنند کار نظام تمام است .
بنده از عبارات به کار گرفته شده از سوی اقای احمدی نژاد رضایت کامل دارم و ضمن تایید ضرب المثل فرهنگی لولو ممه را برد و اب را بریز اونجا که سوخته  بار دیگر اعلام میکنم  نظر بنده به نظر ایشان نزدیکتر است .

درباره اظهارت مشایی هم گفت :
جوری نباشه که انحراف بوجود اید صحنه را دیدم و متوجه شده ام که یکی از نزدیکان رییس جمهوری  از مکتب ایران گفته اند که باید بگویم ایشان نه ایران را شناخته اند ونه اسلام را مکتب ما ولایت فقیه  است که هم صبغه حوزوی دارد و هم ریشه شیعی دارد وهم ریشه ملی دارد و هم ریشه ایرانی دارد و هم رپیشه اسلامی دارد . وحدت باید در مکتب  ولایت فقیه باشد نه ایران نه اسلام 
همچنین خامنه ای درباره  نیروگاه هسته ای بوشهر گفت :
 این نیروگاه قلب من است که با روح من عجین شده است هرچند که چهار دهه است برای بازگشایی اش لحظه شماری می کنم ولی  امیدوارم  قبل از ارتحالم افتتاح این نیروگاه را ببینم هرچند بدست پوتین باشد 
در ابتدای این دیدار دکتررر احمدی نژاد با اشاره به دعوای خود با لاریجانی ها گفت :
 رهبرا من از دست این لاریجانی ها چیکار کنم و در بقل رهبر گریه سر دادند که رهبر اشکهای مموتی  را با عبایش پاک کردند ....

پایان خبر