۱۳۸۹/۶/۹

علی بن ابی طالب سفاک ترین مسلمان جهان


 تبریک به مناسبت روز مرگ علی قمه کش
 علی سفاک  توسط ابن ملجم  ( بهمن جازویه ) به درک واصل شد . ایرانیان به همین مناسبت  بزرگ جشن می گیرند . و عده ای هم که اسم ایرانی برخود نهاده اند و دست کمی از اعراب ندارند چند روز به مناسبت به درک رفتن علی سفاک  عزاداری می کنند . 
چه ملت بدبختی هستیم که برای قاتلان و ویران کننده ایران بعد از 1400 سال عزاداری می کنیم و برای ندا و سهراب و اشکان یک دقیقه سکوت هم نمی کنیم .
تعجب اینجاست که بیش از 30 کانال ماهواره ای چند روزه عزادار هستند و رادیو دولتی امریکا (رادیو فردا ) نیز یک هفته عزادار است . جالبه که تا چند سال پیش در روز عاشورا همین رادیو موزیک شاد پخش می کرد و وقفه ای در پخش ترانه هایش نداشت.


-----------------

علی بن ابی طالب امام اول شیعیان و چهارمین خلیفه سنی مذهبان سفاک ترین مسلمان جهان است که رکورد جالبی از خود باقی گذاشته است . 
سفاک به معنای بسیار خونریز است و به کسی اطلاق می شود که خون زیادی ریخته است .
علی در سیزده سالی که بهمراه محمد در مکه  بود نوجوانی بود که تحت تعلیم محمد قرارگرفته بود و اماده بود قابلیت خود را در مدینه در شقاوت و ادم کشی نشان دهد و در ده سالی که در مدینه به همراه مجمد بود نشان داد شاگرد خلف محمد است . 
محمد در کاروان زنی همیشه علی را جلو می فرستاد و در جنگها و غزوات هم علی بیشتر از بقیه سر می برید . بهترین نمونه هم سر بریدن یهیودیان بنی قریظه است در یک نیم روز گردن 700 یهیودی را از دم تیغ گذراند . 
علی در زمان خلفا نیز سیره نبوی را نشان می داد  ولی عمده کشتار او درپنج سال خلافت است که بیش از صد هزار تن را به کشتن داد. علی سیاستمدار نبود و اولین کسی است که بر اثر نادانی و جهالت بین مسلمانان عرب جنگ راه انداخت و صد هزار نفر  در جنگهای پرثمرش به کشتن داد . علی علاقه شدیدی به  قمه داشت و به قول دکترررر گشکوب علی  شریعتی پاریس دیده مهمترین کار فاطمه این بود که قمه و زره خونی علی را هر شب می شسته است

 .