۱۳۸۹/۵/۲۷

دلیل توجه شدید خامنه ای به نواب کشف شد



نواب پس از زیارت به سمت محله فقیر نشینی به راه افتاد . از دور منزل سید جواد دوست قدیمی اش را دید با خود اندیشید : خوبه امشب هم این جا پلاس میشم .
به سمت در نزدیک شد و کلون در را کوبید . محمد پسر سید جواد در راباز کرد و نواب درحالی که عبایش را تکان میداد و مرتب می کرد گفت :
حاج اقا تشریف دارند 
که سید محمد گفت :
حاج اقا در نجف هستند 
زن سید جواد که صدا می شنید خود را به جلوی در رساند و از تیکه ای که به جلو درایستاده بود استقبال کرد و او را به منزل دعوت کرد .
سید نواب  متوجه عشوه های زن شد که برقه اش را کنار زده بود و مدام نگاهش می کرد . نواب هم که یدی طولانی دراین زمینه داشت متقابلا به پرو پاچه زن سید جواد می نگریست . نواب حسابی پذیرایی شد و با اصرار زن سید جواد شب را دراتاق سید جواد ماند . نواب که خساست داشت صیغه را هم مفت می خواست و  دیر هنگام بود وجایی هم برای بیتوته نداشت فهمید شب خوبی را خواهد گذراند .
زن سید جواد طاقت نیاورد. عجیب حشری شده بود و ان چه در دل داشت را به نواب عرضه کرد نواب هم با کمال اشتیاق گوش جان سپرد و ان شب را دربستر زن سید جواد گذراند و کامیاب شدند .

برای اینکه معصیت نکرده باشند زن سید جواد می گفت :
  نمی دانم تو شوی من هستی یا نه خیلی تاریک است 
که میرلوحی هم می گفت : 
در تاریکی اگر نفهمیدی شویت  است که با تو همبستر شده یا نه  گناهی مرتکب نشده ای من نیز نمی دانم این زن که زیر من است زنم هست یا نه راست گفتی خیلی تاریکه ولی یقین دارم که زن من هستی 
زن سید جواد گفت :
اری من نیز یقین دارم شویم کنارم است 

در همین لحظه سید علی خامنه ای شکل گرفت 

-------------------

ماجرای واقعی از زنا زادگی  سید علی خامنه ای ولی امر مسلمین جهان 

در سال گذشته روایتی از سوی سید هادی خامنه ای برادر سید علی خامنه ای در روزنامه اش به چاپ رسید که ثابت می کند مادر سید علی زمانیکه حامله شده پدرش در عراق به سر می برده است . ماجرا زنا زادگی خامنه ای بدین شکل بوده است که سید جواد خامنه ای پدر سید علی خامنه ای برای زیارت به عراق رفته بود و زنش در مشهد مانده بود 
با توجه به اینکه پدر سید علی در سال 1317چند ماه در عراق  به سر برده است وامکان نداشته با زنش در مشهد همبستر شده باشد . پس در ان سال کسی به جز شوهرش با او همبستر شده و سیدعلی بدنیا امده است و نکته جالب اینکه سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی در سال درپاییز 1317 در مشهد بسر می برده است  و شب هنگام پس از زیارت امام هشتم برای دیدن دوست عزیزش به منزل سید جواد خامنه ای می رود که پس از ورود به منزل متوجه می شود که سید جواد به عرق رفته است و با هوس بی پایان مادر سید علی خامنه ای مواجه می شود و به جای دیدار دوست شب را در بستر زن سید جواد می گذراند تا اینکه سید علی خامنه ای شکل می گیرد . 
بعد از مدتی سید جواد که از عراق  به منزل بر می گردد و به خیال اینکه خودش پدربچه است نامش را سید علی می گذارد.
حالا دلیل توجه شدید خامنه ای را می توان در این دانست پدر واقعی سید علی  خامنه ای سید نواب صفوی است