۱۳۸۹/۵/۱۷

احمدی نژاد خطاب به لاریجانی گفت :آیا تعبیر زیبای ممه را لولو برد جا افتاده و منصفانه نیست


به گزارش فالس نیوز احمدی نژاد درپاسخ به صادق لاریجانی  که از احمدی نژاد خواسته بود بساطش را جمع کند گفت :
هوی مردک یه لا قبا من بد دهن هستم یا اون برادر ریش قرمزت . به من میگی  ادبیاتم فاخر نیست . آیا تعبیر زیبای  ممه را لولو برد جا افتاده و منصفانه نیست . دنیا به تعابیر فرهنگی من افتخار می کند . غربیها  از لحن وادبیات الهی من که ریشه از مقام عظمی ولایت دارد درهراس هستند . بعد تو مارمولک با اون داداش مفنگی عراقی که سربه سر من میذاره فکر کردید کاره ای هستید . برو رد کارت پسرجون میدونم  فتنه گران خر کردند و از اون یه میلیارد بهت دارند میدن  که منو سرکار بذاری . به دادشت هم می گم سربه سرمن نذار بدجوری حالتو میگیرم . این مزخرفات چیه هر روز درباره من میگی . صبر من حدی داره . کاری نکن آبروت را ببرم . تا حالا صبر کردم . اگر دست از مزخرفاتتون بردارید هیچ وگرنه مقابله مثل می کنم . مجلس و قوه قضاییه را به توپ می بندم و آبروی خودت و برادرت را می برم .

تقدیم به دوست سابق و برادرش