۱۳۸۹/۶/۱

طبق بررسی مشترک امام جمعه بوشهر و دولت احمدی‌نژاد، صد درصد طلاق در کشور زیر سر بد حجابی است


از آنجایی که پنجاه درصد طلاق ها ناشی از بدحجابی است، دولت فخیمه دکترر احمدی نژاد تصمیم گرفت به شناسایی پنجاه درصد دیگر بگردد و دلایل دیگر طلاق را شناسایی کند. طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط دولت خدوم احمدی نژاد در بررسی علل طلاق زوجین به این مسئله حاد رسیدند که پنجاه درصد دیگر نیز بدحجابی است .
بنا به گزارش فارسی نیوز از دفتر معاونت  پژوهش‌های ویژه دفتر  ریاست جمهوری  در علل و ریشه یابی پنجاه درصد دیگر طلاق به این نتیجه رسیده  شده است  که علاوه بر پنجاه درصدی که  حضرت ایت‌الله  صفایی بوشهری  عنوان کرده‌اند  مشخص شد پنجاه درصد دیگر طلاق هم بد حجابی است .

طبق این گزارش از نظر سنجی‌های میدانی با برد بلند و به صورت خوشه‌ای و با ضریب خطا یک در ۱۰۰ میلیون به این نتیجه رسیدیم که ۱۰۰ درصد طلاق زوجین بر اثر بد حجابی است . 

و همچنین مشخص شد عواملی از قبیل بیکاری و اعتیاد و عدم تفاهم و ضعف قوای جنسی کاملا بی مورد است و بدحجابی عامل صد درصدی طلاق است.

 در ادامه تحقیقات مشخص شد که این بدحجابی زیر سر امریکای جهان خوار است و می توان گفت صد درصد طلاق زوجین در کشور جمهوری اسلامی زیر سر شیطان بزرگ رجیم است و می‌توان نتیجه گرفت که اگر مداخلات امریکا در مسایل داخلی ما صورت نگیرد. میزان طلاق در کشور به صفر می‌رسد. 

 در پایان این خبر پیام کوتاه دکتر احمدی نژاد امده است:

زوجین  عزیز استکبار ستیز  گول استکبار جهانی را نخورید و همواره با حجاب باشید تا طلاقی در کشور صورت نگیرد. و همچنین از شما آینده سازان کشور می‌خواهم که  در سال مضاعف تلاش وافری از خود نشان بدهید ....


ارسال شده به خودنویس