۱۳۸۹/۶/۱۰

اعلام موضع: مرگ بر خامنه‌ای

image اعلام موضع
سید احمد خاتمی چندی پیش در سخنرانی گفت: «مرگ بر امریکا و اسراییل دشنام نیست بلکه اعلام موضع است. قران می‌فرماید علی لعنت‌الله کافرین پس لعنت کردن فحش نیست بلکه اعلام موضع است.» این جمله نغز از سوی ایشان موجب موضع گیری چند تن از شهروندان شد که یکی از شهروندان در اعلام موضع گفت : «مرگ بر خامنه‌ای» و دیگری گفت : «مرگ بر جمهوری اسلامی».
یکی از جوانان نیز به پیروی از این عرایض الهی سید احمد خاتمی اعلام موضع کردند و گفت :«مرگ بر خامنه‌ای»

و در توضیح این اعلام موضع گفت :« این فحش نیست بلکه اعلام موضع است»  دوست همین جوان در اعلام موضع خود گفت : «مرگ برجمهوری اسلامی».

یکی دیگر از شهروندان نیز که خود را اماده روز قدس می‌کرد در اعلام موضعی گفت: «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»
یکی دیگر از شهروندان با اعلام موضع صریح خود گفت: ......خامنه‌ای و از موضع دیگری گفت: .... خمینی

در ادامه سخنان فوق حکیمانه سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ایشان در فشاندند و درباره تماشای تلویزیون بیان داشتند که:
«هر برنامه تلویزیونی که پخش می شود را نباید زنان ببینند . چه معنی میده که زن کشتی و شنا ببیند . این نظر تمام مراجع است که هنگام پخش شنا و کشتی زنان از جلوی تلویزیون دور شوند.»
درهمین راستا صدا وسیما جمهوری اسلامی مقلب به ضرغام تی-وی دستور العمل جدیدی وضع کردند و از مردم خواستند از ساعت  ۲ صبح تا ۵ صبح تلویزیون تماشا نکنند و تنها روحانیون و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  این برنامه‌ها را تماشا کنند. گفته می‌شود این برنامه‌ها فیلم‌های سکسی آموزش صیغه  است که مناسب سید احمد خاتمی و کوچکف‌زاده و جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بیان لذت صیغه کردن خجالت نمیکشند.