۱۳۸۹/۶/۱۵

کیهان شریعتمداری نوشته وبلاگ پرشیا رویال را که به بالاترین ارسال شده تحریف کرد


کیهان شریعتمداری  نوشته وبلاگ پرشیا رویال ( روز قدس 1389 را چگونه می گذرانید ؟) را که به بالاترین  ارسال شده تحریف کرد.
شیپورچی  خ . ر  اولا بالاترین سایت اشتراک لینک است و هر کاربری می تواند هر نوشته ای را از سایتها و بلاگها  لینک کند . با نگاهی به آرشیو  این جرثومه خامنه ای تحت نام روزنامه کیهان  می توان متوجه حماقت حسین بازجو شد .
بازتاب و کپی کردن نظرات یا لینکهای وبلاگها ی ارسالی به بالاترین در روز نامه کیهان در بخش اخبار ویژه نشان می دهد حسین بازجو یا نماینده رسمی خ . ر در روزنامه کیهان انقدر بیکار است که ساعتها وقت خود را دربالاترین می گذراند و هر روز چند خبر وِیژه در مورد لینکهای ارسالی به بالاترین منتشر می کند .
این هم آخر و عاقبت  حسین بازجو این جور هم که پیداست حسین بازجو چند اکانت در بالاترین دارد و مشغول خرابکاری است .
در مورد این خبر ویژه که با غرض ورزی  نوشته روز قدس را چگونه می گذرانید را تحریف کرده و چند احتمال اولی را تغییر داده است و  به شکل زیر در بخش اخبار روز منتشر کرده است . چرا بخش های دیگرش را منتشر نکردی . و آنچه به دهنت شیرین آمده را منتشر کردی .
 البته توقعی از این روزنامه وابسته به خ.ر  نمی رود که خبر ویژه اش درستکاری کردن یک نوشته طنز آمیز یک وبلاگ  باشد  .
تعجب اینجاست که مزخرفات این روزی نامه کریه التصویر موجب واکنش برخی از کشورهای عربی و غربی هم شده است . در حالیکه به این روزینامه بی خاصیت نباید اینقدر  بها بدهند و واکنشهای کشورهای دیگر به این روزی نامه هم باعث خنده است . از روز نامه ای که  هر روز  اخبار  ویژه اش انتشار طنز نوشته یا مطالب وبلاگی ارسالی به سایتهای اشتراک لینک است را نباید روزنامه جدی در نظر گرفت . کیهان شریعتمداری  زرد نویسی در سطح مجله های  زرد نویس و شایعه نویس در کشور های غربی است با این تفاوت که سر دبیرش بازجو و ادم کش است و از مصونیت قضایی برخوردار است و  آنقدر هم بی خاصیت است که نوشته های طنز امیز و یا روز مره  وبلاگها  را بعد از چند در  اخبار ویژه اش  منتشر می کند .
  آخرین واکنش  روز نامه هتکاک زرد نویس کیهان خ.ر  را هم دولت فرانسه انجام داده است .



متن منتشرشده در کیهان

وقتي سايت صهيونيستي هم بقاياي فتنه سبز را دست مي اندازد (خبر ويژه)

بقاياي فتنه سبز روز قدس را چگونه مي گذرانند؟ سايت صهيونيستي بالاترين كه از نهم دي و 22 بهمن سال گذشته در شرايط افسردگي مطلق به سر مي برد، به تمسخر بقاياي فتنه سبز پرداخت و در مطلبي طنز پيش بيني كرد كه اين عناصر در روز قدس در چه وضعيتي باشند.
بالاترين با فهرست كردن انواع احتمال ها خطاب به فتنه گران مي نويسد:1- شايد منتظر صدور بيانيه موسوي و كروبي مي شويد تا از شما دعوت كنند يا احياناً دعا مي كنيد دعوت نشويد2.- در خانه مي مانيد و بر روي لينك ها كليك مي كنيد و خبرها را توييت مي كنيد و هر از چندي به وجد آمده ونظرات حماسي يك خطي تايپ مي كنيد 3- سعي مي كنيد روز جمعه خود را خراب نكرده و لم مي دهيد و تكرار سريال هاي فارسي وان را مي بينيد. 4- روز قدس را به چند قسمت تقسيم مي كنيد. صبح در اينترنت مي چرخيد و خبرها را رله مي كنيد و ظهر هم چرت مي زنيد و بعد ازظهر هم سريالهاي مخصوص روز جمعه فارسي وان را مي بينيد. 5- مي پرسيد اي بابا به تو چه كه در كار مردم فضولي مي كني شايد بخواهم يك هفته قبل از عيد فطر برم تايلند. 6- دعا مي كنيد 2 روز قبل و 3 روز بعد از روز قدس را تعطيل كند تا بتونيد يه سفر شمال برويد.
سايت صهيونيستي در ادامه اين احتمالات تمسخرآميز نوشت: «7- بهانه مي آوريد كه من بدنبال ترويج خشونت هستم و ميخوام بچه مردم را بفرستم جلوي گلوله! 8- احياناً صبح آماده رفتن مي شويد كه ناگهان مي بيني اي دل غافل همسايه بسيجي ات هم آماده رفتن است! مي گيد بي خيال. 9- اين كه پرسيدن نداره خودمون مي دونيم چيكار كنيم. بعد هم انگ «تضعيف جنبش» را مي چسبانيد به من»
يادآور مي شود روز قدس سال گذشته (اواخر شهريور ماه) نقطه آغاز افول فتنه سبز و رسوايي ها و شكست هاي پياپي بعدي براي جريان آشوب طلب وابسته بود، هر چند كه در ابتدا سران فتنه و حاميان خارجه آنها را به اعتبار تلاش براي حاشيه سازي راهپيمايي جهاني روز قدس ذوق زده كرده بود. در اين روز دست فتنه گران سبز رو شد به نحوي كه نيروهاي ميداني آنها به نفع رژيم صهيونيستي و بر عليه ملت مظلوم فلسطين شعار دادند (نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران). در جريان اين تظاهرات حاشيه، انواع حرمت شكني ماه مبارك رمضان و تظاهر به روزه خواري و روزه شكني مشاهده شد و در عين حال عناصر ميداني گروهك ها علناً خواستار حذف اسلام از جمهوري اسلامي شدند كه رسوايي بزرگي براي كساني چون موسوي و خاتمي و كروبي مدعي اسلام و خط امام بود. پس از اين ماجرا بود كه افراد فريب خورده، كاملاً خط خود را از منافقين جديد جدا كردند. تظاهرات روز قدس سال گذشته ملت ايران يكي از باشكوه ترين و كم سابقه ترين تظاهرات در طول 3 دهه گذشته بود كه دليل عمده آن را مي توان در فوران خشم ملت انقلابي ايران جست وجو كرد.