۱۳۸۹/۶/۲۱

احمدی نژاد : در حال برنامه ریزی برای مدیریت جهان هستم


دکتررراحمدی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که برای سه سال باقیمانده ریاست جمهوری‌تان چه برنامه‌ای دارید؟

دکتررر احمدی نژاد با لحن خاص خودش گفت:

برای ثانیه‌هایش و تمام روزهایش برنامه دارم . برای ثانیه های جهان برنامه دارم و در حال برنامه ریزی برای مدیریت جهان هستم . برخی از معاندین حالا نشستن دولت خدوم را متهم می کنند که دولت رو هواست و ما هیچ برنامه ای نداریم و ما مفت خور هستیم و ما ایران خراب کن هستیم . دولت دورغگو است  .

مثلا انتخابات سال پیش که برگزار شد بنده و تیم سپاه پاسداران برای  ثانیه ثانیه اش برنامه داشتیم  . از چند ماه قبلش مطلع بودیم چه خبر میشه و باید 63 درصد آرا به نام من از صندوق در بیاد ( البته من معتقد بودم 90 درصد که بلاخره با جمع بندی به 63 درصد رسیدم ) . ما همان شب قبل از شعله ورتر شدن فتنه ریختیم بعضی از  سران فتنه را گرفتیم که تا حالا در زندان هستند . ما حتی می دونیستیم 4تا خس و خاشاک می ریزند تو خیابان و سر و صدا می کنند وبراشون برنامه داشتیم.

به مدد امام زمان از سال 84  و قبل از انتخابات  ریاست جمهوری 84برنامه داشتم هر ثانیه ای را هم با برنامه پیش می رفتم و می رویم   .

مثلا  ایراد می گیرند که ما  می خوابیم و فردا را  تعطیل می کنیم . حقیقتش اینه حتی یک روز یا ثانیه ای  هم بی دلیل تعطیل نکردیم و تمام تعطیلی ها با برنامه و با مدد امام زمان بوده . همین تعطیلی شنبه 20 شهریور را هیئت دولت 4سال پیش با برنامه ریزی تعطیل کرده بود . یا تعطیلی دو روزه در تیرماه به خاطر گرما .یا هدفمند سازی یارانه ها...

یه سری از این خس و خاشاک ایراد می گیرند که بنده ی احمدی نژاد  مدیریت ته چاهی ایران را اداره می کنه  ولی دنیا بداند ما برای هر ثانیه جهان برنامه نوشتیم و  اگر می بینید جهان تا حالا « کن فیکون » نشده به خاطر مدیریت جهانی جمهوری اسلامیه و گرنه تا حالا وضعیت اقتصادی جهان و بویژه وضعیت فرهنگی اخلاقی و ناموسی جهان به هم می ریخت .

الان هم داریم رو ثانیه ثانیه  برنامه  اداره جهان با کمک اوباما کار می کنم که قراره تو سازمان ملل ارائه کنم .