۱۳۸۹/۷/۸

محسن رضایی : من فرقهای خیلی گنده با موسوی و کروبی دارم من حضرت آقا را خیلی دوست دارم

 

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با برشمردن صفات و ویژگیهای خود نسبت به کروبی و موسوی گفت : من زیاد اهل تعریف نیستم . بنده وقتی دیدم که  حقم را درانتخابات خوردند اعتراض کردم تا حضرت اقا به میدان امد و گفت اصلا به هیچ وجه من الوجوه تقلب نشده و هرکسی هم از حرف از تقلب در انتخابات بزنه یا غیرت نداره یا با الفبای سیاسی اشنا نیست  .
بعد ان وقت بود که من از اعتراض دست کشیدم و شکایت خود را پس گرفتم . این نشان دهنده ولایت مداری و مناعت طبع من  است و بزرگواری و سعه صدر من را می رساند . اما به جایش این موسوی و کروبی فتنه درست کردند و قلب حضرت اقا را جریحه دار شد  . اینها از صهیونستها  پول گرفتند تا نظام بی اعتبار کنند . به نظر حضرت اغا تمکین نکردند و با هوچی گری نظام را خراب کردند و برای ضربه زدن به نظام مردم را درکف خیابان جمع کردند . اینه فرق گنده من با این اوباش سیاسی فریب خورده غرب و صهیونیسم .
رضایی دربخش دیگری گفت :  به خداوندی الله اگر بخوام قصد تعریف از خودم داشته باشم . نه به ولای امام خامنه ای نه من به هیچ وجه قصد تعریف از خودم را ندارم بلکه خواستم بگم من یه فرقهای خیلی گنده با موسوی وکروبی دارم باید با من بهتر برخورد بشه  . اگر می بیند این حرفها را می زنم نه برای خودشرینی  واین جور حرفها بلکه برای اینه که من همیشه بدنبال راستی و حقیقت بودم .


در اینکه انتخابات فتنه بود شکی ندارم و این شک زمانی به یقین تبدیل شد که  به حضرت اقا این فتنه گران فحش های  بد بد دادند و عسک حضرت اقا و امام را جر دادند و اتش زدند که من تا دو روز گریه ام بند نیامد و تا یک هفته خواب به چشمم نیامد . این را برای تعریف از خودم نزدم برای این گفتم که دنیا بداند من  حضرت اقا را خیلی دوست دارم