۱۳۸۹/۶/۳۰

احمدی نژاد : صهیونیستها به سران جهان پول دادند که هنگام سخنرانی بنده جلسه را ترک کنند



احمدی نژاد هنگامیکه  در صحن عمومی سازمان ملل با صندلی های  خالی روبرو شد به خبرنگار صداو سیما در سازمان ملل گفت:
بنده احمدی نژاد از اینکه خود صهیونیستها با ورود من  صحن عمومی سازمان ملل را ترک می کنند خوشحال هستم .
احمدی نژاد با بر شمردن صفات صهیونیستها گفت : صهیونیستها در بیشتر کشورهای جهان ریشه دوانده اند و برخلاف ملتهای جهان که جمهوری اسلامی را به عنوان قدرت بزرگ جهانی پذیرفته اند سران بی خاصیت  صهیونیست   قدرت جمهوری اسلامی را باور ندارند  و همراه با صهیونیسم بین الملل هر وقت بنده به فضل الهی برای سخنرانی ملتهای جهان به سازمان ملل مراجعت می کنم اینها تندی از سازمان ملل خارج می شوند  و مزد خودشان را از صهیونیست ها دریافت می کنند . بنده سند دارم که در لابی سازمان ملل صهیونیستها به سران جهان پول دادند که در اغاز سخنرانی بنده  جلسه را ترک کنند و به اصطلاح خودشان من را بی ابرو کنند . بنده اصلا از این جریان جاییم نسوخته که بخوام ابو بریزم اونجا بلکه ملتهای جهان باید جلوی نمایندگانشان را بگیرند که این قدر بی ابروبازی درنیارند و به خاظر چند دلار برده حلقه به گوش صهیونیستها بشوند و جلسه را ترک کنند . 

بیشتر سران صهیونیست جلسه سخنرانی دکترر احمدی نژاد را ترک کردند
همین الان اماری به من دادند که بیش از 6میلیارد نفر از طریق تلویزیون سخنرانی بنده را دیدند . همین سران صهیونیست ملتهای جهان هم به محض اینکه از صحن خارج می شوند  سریع میرن جلوی تلویزیون تا سخنرانی من را تا اخر تماشا می کنند.چرا چون قدرت بزرگ جمهوری اسلامی را باور دارند .و جمهوری اسلامی را بزرگترین قدرت و مدیریت جهان می دانند . جرات ندارند در صحن عمومی سازمان ملل  چشم در چشم من بدوزند برای همین جا می زنند و بیرون می روند .بنده به اقای بان کی مون توصیه کردم به جای اینکه نمایندگان غاصب کشورهای جهان به سازمان ملل بیایند  بهتره خود مردم ان کشورها را به سازمان ملل دعوت کنند تا شاهد این وضع نباشیم که البته اقای بان کی مون هم از جلسه خارج شده بود و به من خندید و ماهیت صهیونیستی خودش ار نشان داد. تازه  وقتی صندلی خالی می شود فرشته هایی که در صحن سازمان ملل هستند فرصت پیدا می کنند با خیال راحت بشینند .

احمدی نژاد برای صندلیهای خالی سخنرانی می کند