۱۳۸۹/۷/۲

صهیونیست شدن آخوندهای قم توسط صهیونیسم بین الملل



حکایت غریبی شده این جریان صهیونیستها

انقدر اینا پررو شدند که حد و حساب نداره . حتی رخنه کردند تو لونه اخوندها  حیدر خان مصلحی وزیر جاسوسی جمهوری اسلامی با گلایه از بی اعتنایی به مطالبات رهبری توسط برخی از اخوندهای قم خبر داد و گفت شیعه صهیونیستی هم به بازار امده  و از نفوذ عوامل  موساد در فیضیه قم سخن گفت .
این صهیونیستها هم مثل شیوه انگلیسها کار می کنند . بنده خاطرم هست که زمانی که برای سازمان اینتجلنس سرویس ملکه انگلیس کار می کردم  . قدیما  ماموران ملکه انگلیس با رخنه در فیضیه قم اخوندها را می خریدند و برای مناسبات خاص ازشان استفاده می کردند . مثلا بلوای سال 42 را یکی از رابطان در ایران با هدایت یکی از همین اخوندها که بعدا بلوای 57 را رقم زد هدایت کرد . 
مامور 009 انگلیس با اوردن یک میلیون  استرلینگ ازمصر و پخش کردن بین اخوندهای فیضیه بویژه آسید هندی بلوای 42 را بوجود اورد که به شکست انجامید و به تبعید سید هندی از ایران انجامید و یه 15 سالی در ابنک نجف خوابید تا به موقع در عرض یک ماهه در فرانسه بالفعل شد و با ایرفرانس برگشت . 
بگذریم من علاوه بر تایید سخنان این حیدر مصلحی وزیر جاسوسی اسلامی  با اعمال شاقه این اقدام ددمنشانه صهیونیستها را در دور زدن انگلیسیها تقبیح کرده و این حرکت مذموم و زشت را در ادامه تحرکات صهیونیست مابانه در راه ترویج صهیونیسم در ایران اسلامی می دانم 
اینطور که پیداست ملکه از این قضیه  تاب  نمی اورد با گسیل کردن جاسوسان بیشتر این صهیونیستها را سرجای خودشان می نشاند . تا انجایی که از برخی از منابع مطلع شده ام . رییس سرویس مخفی ملکه قصد دارد جیمز باند (007)  را برای خنثی کردن این توطئه  به فیضیه قم ارسال کنه .