۱۳۸۹/۴/۱۶

پروانه معصومی : هفته ای یکبار برای دیدن روحانیون به قم می روم


دیدار سید علی خامنه ای با دسته ای از هنرمندان حکومتی بازتاب گسترده ای داشت و جالبترین بخش مربوط به تب 39 در جه ای خانم پروانه معصومی است لذا خبرنگار ما مصاحبه اختصاصی با این هنرپیشه پیرامون این دیدار و تب 39 درجه و حوادث سال گذشته انجام دادند .اینک به این مصاحبه اختصاصی  (خیالی) با پروانه معصومی پیرامون تب 39 درجه و حواشی دیدار با ولی فقیه مطلقه  و...توجه کنید



__خانم معصومی لطفا  درباره جنجال تب 39 درجه در دیدار با مقام معظم رهبری  بگویید 

++ من تبم بیشتر از 39 درجه بود و نزدیک 42 درجه بود فکر کردم اگر بگم 42 درجه است حضرت اغا و سایر هنرمندان به پابوس رفته بودند  حرفم را باور نکنند اصلا خودتان به این تب سنج نگاه کنید ( خبرنگار ما  تب 42 درجه  را در جا تایید کرد )
برای همین گفتم 39 درجه بود وگرنه من شیفته واله  حضرت اغا هستم اگر امکان داشت از شوهرم طلاق می گرفتم وبه صیغه حضرت اغا در می امدم .

__خانم معصومی درباره شایعات که پیش از انقلاب در فیلمهای بد بازی کرده اید برای روشن شدن تنویر افکار عمومی توضیحاتی برای خوانندگان بدهید 


++من از جوانی در فیلمهای فارسی بازی می کردم با اینکه بی حجاب بودم و دلبرک سینما محسوب می شدم چه عرض کنم گمراه شده بودم با این حال دل در گرو روحانیون معزز داشتم و به خاطر موقعیت بد زمان شاه که اگر عشق واردات خود را به حضرات اغایان اعلام می کردم مرا زندانی و ممنوع الکار می کردند برای همین تقیه می کردم و به خاطر حفظ جان و مال بی حجاب بودم .


__لطفا از تحول خود بعد از انقلاب اسلامی شکوهمند  بیان کنید 


++بعداز انقلاب توانستیم خودمان را پیدا کنیم و از منجلاب طاغوت رها بشیم . درهمین زمان بود که توانستم عشقم را به مراجع و روحانیون نشان بدهم ودر فیلمهای بسیار ارزشی بازی کنم که نود درصد سریالهای من  درباره نفی دوره شاه امریکایی  است.
من  اگر هفته ای یکبار به قم نزد روحانیون  نروم بد جور تب میکنم ( حشری می شوم )
مثلا همین دیدار با حضرت اغا که تب 42 درجه داشتم و گفتم 39 درجه است فقط به خاطر دوری از حضرت اغا بود . من با اینکه پیر هستم ولی هم چنان در خدمت روحانیون هستم 


__خانم معصومی درباره اتفاقات سال گذشته پیرامون انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت چه دیدگاهی دارید 


++اولا که به خیر گذشت . من سال گذشته درتب داشتم می سوختم تبم بالای 43 بود و لی پیگیر اخبار بودم و می شنیدم حضرت اغا جونم چه جوری جمعه 29 خرداد 1388برای فتنه گران خط و نشان کشیدند و چه جوری از کف خیابان فتنه را جمع کردند .



 ----- به دلیل اینکه تب خانم معصومی در اینجا به 44 رسید  ادامه مصاحبه میسر نشد.