۱۳۸۹/۴/۱۵

احمدی نژاد خطاب به توکلی گفت : در مجلس پسته خور را باید گل گرفت




دکترررر ا.ن نسبت به سخنان احمد توکلی واکنش نشان داد و گفت :

خطاب من به اون نماینده ای که پاشو از گلیمش بیرون گذاشته . زیادتر از کوپنت حرف نزن .کاری نکن یارانه نقدیت قطع بشه . تو کی باشی که بخوای با دکترررر  ملت ایران در بیفتی . امریکا و اسراییل جرات ندارند این جوری با من حرف بزنند . می دونم  کی  داره شارژت می کنه این جوری حرف بزنی . حالا حضرت اغا دلش برای ارباب پسته خورت سوخت دانشگاه را ازش نگرفت ولی دلیل نمی شه دور بردارید و این جوری نسبت به دکترررر 74 میلیون  بی احترامی کنید . 
به من میگن قانون شکن من خودم قانون را بلدم نمی خواد به من دکتررر قانون را یاد بدید . برو به اربابت قانون را یاد بده
مگه اربابت کیه که تو هم شاخ شدی . ادم که حموم میره برای باز شدن منافذ چربی باید با پای راست وارد حمام بشه برخلاف رفتن به توالت که با پای چپ وارد میشه . ( به محض گفتن این جمله از سوی دکترررر ا.ن سالن از خنده منفجر شد )


دکتررر ا.ن با تندی  ادامه دادند  : 

حالا من از این به بعد که می خوام بیام مجلس یا بهتره بگم محل تجمع فتنه گران و اجیر شدگان پسته با پای چپ وارد می شم . قبلا هم چند بار که به مجمع رفته بودم با پای چپم رفته بودم که دیگه حاضر نیستم حتی با پای چپم برم مجمع ..

به ان دسته می گویم که چشم دیدن موفقیت دکترررر را ندارند  که چه طور ایران اسلامی را به اوج رسوندم که در 200 ساله اخیر این قدر پیشرفت هیچکی به چشمش ندیده . می دونم هدفتون از طرح استیضاح چیه ولی کور خوندی من حضرت اغا را  دارم که مثل کوه پشتمه .
در این مجلس باند باز پسته خور را باید گل گرفت .والله ممدعلی شاه حق داشت مجلس را به توپ ببنده . با ادامه این وضعیت باید مجلس غیرقانونی تعطیل بشه . به ابمیوه (ساندیس ) قناعت کنید . به فکر میوهای تجملانی مثل پسته نباشید. به کوری چشم پسته خورهای مجلس  دلتتون بسوزه ماه دیگه میرم نیویورک .

بنده 6 بار به نیویورک رفته ام وعین 6 بار برجهای دوقلو سالم بودند و چیزی به اسم یازده سپتامبر ندیدم . این بار که برم حتما عسک (همان عکس ) برجهای دوقلو را میارم که سند مهمی باشه برای ملت ایران که حال امریکا را با دروغ یاز ده سپتامبر را بگیره .