۱۳۸۹/۴/۱۹

شبکه تلویزیونی فارسی وان کارتی می شود



شبکه فارسی وان که در کمتر از یک سال توانسته است با سریالهای جذابش مخاطبان فارسی زبان زیادی را جذب کند و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در زمینه پخش سریال و جذب مخاطب موفقت  تر عمل کند .
روبرت مرداک ریئس شبکه فارسی وان که به غول رسانه ای معروف است و بیش از هزار شبکه رسانه ای خبری در جهان دارد  در یک مصاحبه که با رسانه های خودش انجام داده است  اعلام کرده است که بزودی شبکه فارسی وان نیز به مجموعه شبکه های کابلی این کمپانی بزرگ رسانه ای در  می اید  و مخاطبان باید علاوه بر ریسورهای کارت خوان کارتهای باز کردن شبکه فارسی وان را نیز تهیه کنند .
هنوز از قیمیت این کارتها اطلاعی در دسترس نیست ولی به نقل از یکی از کارشناسان رسانه احتمالا از مهرماه این شبکه کارتی می شود و قیمت کارت شارژ به صورت 6 ماهه 50 هزار تومان خواهد بود و هنوز مشخص نیست در ایران هم عرضه خواهد شد یا نه اگر هم در دبی و کابل فروخته شود این احتمال وجود دارد قاچاقی به ایران هم اورده شود .
همچنین قرار است شبکه دوم فارسی این کمپانی هم از مهرماه همزمان با کارتی شدن شبکه فارسی وان  بروی هاتبرد برنامه هایش را اغاز کند . و خوشبختانه تا مدتی باز خواهد بود

شبکه فارسی 2 نیز به پخش سریال و فیلمهای سینمایی هالییود وبالییود با کیفت بالا می پردازد . اخیرا شبکه های ام پی سی و جم نیز به پخش سریال رو اورده اند و با الگو گیری از فارسی وان سریالهای کره ای امریکایی و کلمبیایی پخش می کنند . کارشناسان بعید نمی دانند این شبکه ها هم کارتی شوند و بزودی این شبکه ها نیز کارتی می شوند .
همچنین بزودی قرار است پیش برنامه های شبکه خبری فارسی وان تولید شود تا شبکه خبری این موسسه هم اغاز به کار کند
 بخش زیر به صورت طنز است

در همین حال شبخیز , امیرقاسمی ,  مهران عبد شاه , نادر رفیعی  و کوروش بی بی یان نیز از فارسی وان گلایه دارند و دچار توهم شدید شده اند که با فارسی وان در رقابت هستند واعلام کرده اند که انها هم کارتی می شوند و تنها با خرید یک کارت این مجموعه لوس انجلسی ارائه می شود .
این مدیران رسانه ای فارسی زبان لوس انجلسی گفته اند ما هم چنان سریالهای بی محتوای جمهوری اسلامی رابا کیفت مزخرف پس از چند ماه از گذشت نمایش انها از صداو سیمای جمهوری اسلامی برای مردم داخل کشور پخش می کنیم و هیچی نمی تونه جای سریالهای اب دوغ خیاری مفت صدا وسیما را بگیرد و در همین حال علیه سریال سیلینسا اقامه شکایت کردند که مروج تناسخ ارواح و گول مالیدن مردم و سست کردن اعتقادات شیعیان محب اهل بیت هست .