۱۳۸۹/۵/۵

خامنه ای به بیماری تب توهم مضاعف ساندیس ( مالاخولیا ساندیسم ) مبتلا شد




طبق آخرین خبر از بیت مقام معظم  خیلی عظمای رهبری حضرت ایت الله العظمی خامنه ای ولی امر مسلمین جهان ( ملقب به خ.ر ) به بیماری تب  توهم مضاعف ساندیس ( مالاخولیا ساندیسم ) مبتلا شدند و وضعیت روحی فدا وخیم اعلام شده است و احتمال مرگ ایشان   در ادامه روند مهمل گویی قوی اعلام شده است .
ساندیس علی خامنه ای خود را رسول و شعبه اصلی معرفی میکند
طبق نظر پزشک مربوطه ایشان این بیماری (تب توهم مضاعف ساندیس ) برای اولین بار مشاهده می شود و تا کنون کسی به این بیماری مبتلا نشده است و با توجه به استعداد بیماری ساندیس  در حضرت ایت الله خامنه ای این بیماری رشد و تبدیل به تب مالاخولیا ساندیسم شده است و ادعا می کند رسول شده است و ایاتی هم از خودش ساطع می کند و به شدت هزیان می گوید ومدرک رسالتش را در سایتش می گذارد و هر روز اراجیف بیشتری میگوید.

پزشک معالج هم چنین اعلام کردند :
این بیماری واگیر دار است و چون شب پیش رییس جمهور محبوب دکتورر احمدی نژاد در کنار معظم الیه بودند ایشان هم مبتلا شده اند و در مرحله خفیفتری قرار دارندولی پیش بینی می شود از خ.ر عظمی  در یاوه گویی پیشی بگیرند .

همچنین از صدا وسیمای جمهور اسلامی از عموم و احاد ساندیس خوران خواست شده است برای بهبود معظم الیه دعا ساندیس جوشن را بخوانند  که پزشک معالج در نطقی کفر آمیز گفت :  ایشان با دعای ساندیسی هم نجات پیدا نمی کنند.

ایات اعزام به جهنم نیز طی فتواهای ساندیسی جداگانه اعلام کردند برای سلامتی رهبر یگانه دردانه انقلاب همگی باید پاکتهای دعا ساندیسی را باز کنیم و دعای مبارکه ساندیس   ( لا الموت رسول الجدید تاسیس ) را صد بار تلاوت کنیم.

مجلس خبرگان ساندیس هم اعلام کردند :
این مجلس پفکی  در صورت عروج نکبتی ایت الله العظمی ساندیس علی یه خاکی تو سر نظام می کنه دیگه ...