۱۳۸۹/۵/۷

پیام ساندیس علی خامنه ای به مناسبت آزاد سازی مجدد فارسی وان بروی هاتبرد



بنده قلب رئوف و بدنی علیل دارم . خانمهای بیت من به قدری برای سالوادور بی تابی کردند و مرا از خود محروم کردند و اعلام کرده بودند  که تنها راه نزدیکی با من بازگشت شبکه فارسی وان  برروی هاتبرد است . به اغا مجتبی گفته بودم که lnb و قیچی بگیره رو یوتل ست بگیریم که گفت پول نداریم . 
لذا تصمیم براین شد که با بازگشت فارسی وان برروی هاتبرد موافقت شود تا بلکه زنان حرامسرای بیت از من دوری نکنند . از دیروز که فارسی وان رو هاتبرد برگشته وضعیت بدتر شده است و خانمهای بیت تلافی چند روز قحطی فارسی وان را دراوردند و تمام تکرار سریالها را می بینند و به من علیل توجهی نمی کنند . کاری نکنید فارسی وان را دوباره بزنم . خانم های بیت یک صدم توجه به سالوادور را به من هم بکنید .
برای همین  بار دیگر پارازیت  می فرستم  تا خجسته خانم سردسته ضعیفه های من گوشه  الطفاطی به من داشته باشند 

والسلام ساندیس علی خامنه ای