۱۳۸۹/۵/۸

حدیث متواتر از رسول ساندیس علی درباره اخراج مارودونا



طنز داریوش




پیام همدردی مقام عظمی ساندیس علی خامنه ای به مناسبت هتک حرمت بی شائبه ی دیگو مارودونا در پی اخراج  مارودونا از مربیگری تیم ملی آرژانتین صادرشد .  حضرت  ساندیس علی از مارودونا خواستند به جمهوری اسلامی تشریف بیاورند و در کمپ ترک اعتیاد بیت رهبری در کنار خودشان مشغول باشند و توصیه کردند از جلف بازی بردارند تا منشوری نشوند.

متن حدیث از سایت رسمی معظم الیه مکروه ساندیس علی خامنه ای .آی آر

دیگوی عزیزم دست پنهان استکبار جهانی را به وضوح در اخراج شما از تیم ملی آرژانتین می بینم . همانطور که پیشتر درحذف ناجوانمردانه تیم های ملی آرژانتین و برزییل محبوبم را از گردونه رقابتهای ناسالم جام جهانی مستکبران دیده بودم . این  هجمه ددمنشانه و کریه از دست رییس فدراسیون وابسته به صهیونیسم  آرژانتین  بیرون آمد و به صورت وقیحی از پشت به آمال و آرزوهای ملتهای آزاده جهان که شما عزیز بزرگوار کوچک جثه باشید را تا دسته خنجر زدند .
آرماندو عزیز شما چشم و چاوز قلب من درآمریکای لاتین هستید . همانا آگاه باشید که تیم ملی آرژانتین طبق وحی الهی که دریافت کرده ام در 4 بازی آینده شکست سنگین خواهد خورد .
دیگو آرماندو محبوبم چنانچه تمایل داشتید به جمهوری اسلامی تشریف بیاورید و در کمپ ترک اعتیاد واقع دربیت رهبری فعال باشید و لطفا جلف بازی درنیاورید تا منشورری نشوید .

والسلام 
ساندیس علی خامنه ای