۱۳۸۹/۵/۸

احمدی نژاد : دختر اوباما هم دل خوشی از پدرش ندارد


طنز داریوش اریایی


دکتورر سید الامیرالمونین ا.ن با اشاره به ایمیلی که دختر اوباما برایش فرستاده بود بیان کرد : تمام بچه های غربی از وضعیت موجود غرب به شدت ناراحت هستند و بدنبال وضع بهتری هستند و امال و ارزوی بچه های غربی جمهوری اسلامی به رسالت ساندیس علی خامنه ای است  .
چند روز پیش ایمیلهای رسیده به دفتر را می خواندم ساعت 2 صبح به ایمیل مالیا دختر اوباما برخوردم که با حالت تضرع و تمنا به فارسی دست و پا شکسته نوشته بود که پدرش را به عنوان رییس جمهور قبول ندارد و دل خوشی از پدرش ندارد و از ناکارآمدی پدرش در اداره کشور امریکا گلایه داشت و ازمن خواست به کمک جوانان امریکا بروم و آنها را نجات بدهم و از منجلابی که طی قرنها توسط  صهیونیسم  در امریکا بوجود امده است رهایی بخشم .
 دختر اوباما  ( مالیا ) همچنین ازچهره نورانی رسول ساندیس علی و هاله نور من یاد کرد که هر سال در سازمان ملل دیده است و ازمن خواست در سفری که  در ماه اینده به نیویورک خواهم داشت ِ او را با خودم به ایران بیاورم . 
جوانان غربی روزانه به من چند صد هزار ایمیل می زنند و از وضعیت بد اقتصادی فرهنگی ناموسی اجتماعی غرب می نالند . من همین جا اعلام می کنم درب جمهوری اسلامی باز است و جوانان آگاه امریکا اروپا کانادا و استرالیا و  حتی ژاپن می توانند آزدانه به جمهوری اسلامی دخول شوند . ما افتخار میکنیم که همکنون چند هزار جوان غربی از کشورهایشان فرار کرده اند و به جمهوری اسلامی دخول شده اند و ازادانه زندگی می کنند .
من در سفر بعدی دختر اوباما را به ایران می اورم .