۱۳۸۹/۴/۱۴

لاریجلانی تهدید غرب را بی خیال جواب قمی ها را بده

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حمایت از مصوبه مجلس در باطل کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگس درباره اساسنامه جدید دانشگاه ازاد اسلامی موجب ناراحتی بخش بزرگی از اصولگریان شد به طوریکه در حوزه انتخابی شهر خود با مخالفت اصولگرایان نماز گذار مواجه شد که خواستار باز پس گیری رایشان شدند 


علی لاریجانی  در شرایطی به سر می برد که جمهوری اسلامی در سر جریان دانشگاه ازاد اسلامی و حمایت از باند هاشمی و جاسپی با مخالفت گسترده وشدیدی از سوی بسیجیان و اصولگریان مستقر در نهاد ریاست جمهوری واقع شد که حتی قمی ها که علی لاریجانی نماینده شان در مجلس است خواستار باز پس گیری رایشان شدند «آقای لاریجانی رأی ما را پس دهید، شما دیگر نماینده ما نیستید». 

ولی همچنان  علی لاریجانی برای غرب خط ونشان می کشد و دیروز  گفته است :
(در صورت بازرسی کشتی ها، مقابله به مثل می کنیم و  دولت باید به غنی سازی اورانیوم ادامه دهد . غرب را به فریبکاری متهم کرده و هشدار داده که ایران در مقابل تحریم ها و بازرسی کشتی ها مقابله به مثل خواهد کرد.)

 علی لاریجانی  خودش را زده به کوچه علی چپ که انگار نه انگار داره از اصولگریایی خارج می شود . ایا بلایی که دامنگیر دیگر سیاستمداران رانده شده از جمع خودی  شد سر این  یکی لاریجانی خواهد امد و برادرانش در نهایت او را تکفیر خواهند کرد  یا اینکه تواب شده و هم چنان در جمع خودی ابقا خواهد شد.

علی  لاریجانی