۱۳۸۹/۴/۳۰

خاطرات چند بسیجی از حکم خامنه ای درباره شعبه ولایت فقیه

 
خامنه ای در حکمی  خود را شعبه ای از ائمه  و رسول الله و خدا دانست . در همین حال حکایت از این است شعبه مرکزی خود ولی فقیه است .

چند بسیجی که به اشتباه  به شعبه ها مراجعه کرده اند .از خاطرات خود می گویند :


 بسیجی اولی :

 دیروز به درگاه ثامن الائمه مراجعه کرده بودم و حاجتی داشتم که حضرت ثامن (امام رضا ) به من فرمودندبرای رفع حاجت به شعبه اصلی ما در تهران مراجعه کنید . و کارهای مهم را به شعبه ولایت فقیه بگویید .من انقدر قدرت ندارم که دعا و خواسته شما را براورده کنم .


بسیجی دومی :

من به کربلا رفتم . با امام حسین خواسته ام را در میان گذاشتم وامام حسین با اطمینان خاطر گفت : انچه خود دارید و حی وحاضر است چرا به شعبات فرعی مراجعه می کنید . وقتی شعبه مرکزی ما درتهران نزد ولایت فقیه است چرا متحمل این سفر طولانی و پرخطر می شود . برگرید و به شعبه ولایت فقیه مراجعه کنید


بسیجی سوم :

من به مکه رفته بودم که مشکلم را با الله در میان بگذارم  والله برایم حل وفصلش کند . که الله با تروش رویی به من گفت : مرد حسابی تو چرا این همه پول خرج کردی امدی دست مالیدی به حجر الاسود که بگی مشکل داری . م.من من شما باید به خیابان پاستور در تهران مراجعه کنید و درخواستتون را از شعبه مرکزی ما بکنید نه اینکه مشکل به این بزرگی را با جانشین ولی فقیه مطرح کنید . مگر نمی دانی جهان به دست ولایت فقیه اداره می شود

کاری می کنید بلا نازل میشه . همین کارها را می کنید که می افتید جهنم  کفر نگویید و مشکلات بزرگ خود را ولایت فقیه مطرح کنید  و بعد هم سلسله مراتب را نشان دادند :


 1- ولی فقیه مطلقه

2 - الله

3- رسول اکرم

4 - امامان

5 - امامزاده ها

   6- و اخیرا هم سید محمود