۱۳۸۹/۴/۲۲

آسیب شناسی تیم فوتبال برزیل در جام جهانی از سوی رهبر و روحانیون




همزمان با پایان یافتن جام جهانی و در پی شکست تیم برزیل توسط تیم هلند و حذف این تیم از گردونه رقابتهای جام جهانی , روحانیون معزز قم و تهران در یک نشست سراسری علت شکست این تیم را که هواداران زیادی میان اصولگرایان دارد برگزار شد.
کشور برزیل که زیر بار زور غرب  مبنی بر فشار بیشتر بر فعالیتهای هستهای نرفت باعث شد آحاد ملت ولایت مدار ایران بیش ار پیشبه این تیم علاقمند شوند و عملا بسیجیان برای پیروزی این تیم دعاهای جوشن کبیر بخوانند و برای هر شوت صلوات بفرستند .
در پی همین محبوبیت حتی روحانیون علاقمند و پیگیر این بازیها و بویزه تیم برزیل شدند .
 در نشست امروزعلاوه بر قرائت پیام رهبری حج الاسلام احمد جنتی  احمد خاتمی  صدیقی از تهران و از شهر قم حج الااسلام امینی املی و مصباح شرکت داشتند .
 در ابتدای جلسه پیام کتبی ارسالی حضرت ایت الله خامنه ای توسط حجت الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر ایشان قرائت شد که بخش اصلی چنین است :
اینک که جهان خواران کاپ را ربودند و تیم برزیل که نماینده جهان سوم ومدعی قهرمانی  در این رقابتها بود توسط تقلب مسلم  تیم پادشاهی طاغوتی هلند حذف شد ولی ایا این تیم از دلها حذف خواهد شد هرگز !
 من التوفیق التیم برزیلی فی المسابقات عام الا جمعین 
سید علی خامنه ای 

سخنران بعدی ایت الله جنتی  بودند که ضمن تمجید از تکنیک بالای تیم برزیل روحیه جنگندگی این تیم را ستود و ادامه داد :
دستتون درد نکنه نقطه ضعف این تیم در دفاع است و باید از شیوه قاطعیت نظام استفاده کنند که توانستیم فتنه را خاموش کنیم و با استفاده از این شیوه باید چشم هلند را کور می کردند .

همچنین ایت الله امینی امام جمعه قم فرمودند :
بنده بازیکن شماره 7 و 10 برزیل را به شدت زیر نظر داشتم اگر ایشان کمی اعتقاداتش را قویتر کرده بود مسلما چند فرصت گلزنی را از دست نمی دادند .

حجت الااسهال احمد خاتمی در همین زمینه گفتند :
روحیه استکبار ستیزی و ولایت مداری تیم برزیل زبانزد دنیا شده است . همانطور در پیام مقام معظم انقلاب دیدیم توطئه ای شکل گرفت تا این تیم حذف شود ما از سازمان ملل می خواهیم به جای بررسی بی مورد و غیر ضروری برنامه صلح امیز هسته ای که از بودجه شهروندان جهان تامین می شود به بررسی این توطئه بپردازند.

ایت الله املی از قم گفتند :
نفس اخلاق و تزکیه روح تاثیر به سزای دارد و تیم برزیل بازی اخلاقی اراده کرد که نا اخلاقان حذفش کردند .

حجت الاسلام صدیقی نیز برهنگی برخی از تماشاگرنماهای زن برزیلی در خصوص شکست برزیل عامل فرعی دانست و بر تئوری توطئه تاکید کرد .

ایت الله مصباح یزدی اخرین سخنران جلسه گفت :
ضمن تشکر از برزیل که تا این سطح مطلوب به لطف امام زمان بالا امدند که همین مقدار مایه شگفتی است و در ادامه بیان داشتند : ازبازیکنان برزیل می خواهم موضع خود را درباره ولایت فقیه روشن تر بیان کنند و از حضور دکتررر احمدی نژاد در هدایت تیم استفاده کنند