۱۳۹۰/۱۰/۱۸

سرویس های جاسوسی موساد و اینتجلنس سرویس انکلیس و سیا امریکا دلار را در بازار ارز به نتشنج می کشند


به گزارش خبرگزاری فارس نیوز رییس پلیس مبارزه با فساد مالی خبر از اختلال ماموران سیا و موساد در بازار ارز خبر داد

به گفته  این مقام مسئول در عملیات شناسایی مفسدان اقتصادی در بازار ارز ردپای سرویس های جاسوسی به وضوح دیده می شود.

رییس پلیس مبارزه با مفاسد مالی به خبرگزاری فارس نیوز گفت:«  اینها با شگرد خاصی سعی کرده اند تلاطم را در بازار ارز ایجاد کنند و برای همین اقدام به بالا بردن نرخ دلار در بازار ارز کرده اند . شیوه مذبوحانه غرب وایادی استکبار جهانی شناسایی شده است و این تلاشها با توجه به بیداری ملت ایران محکوم به شکست است.  برادران گمنام امام زمان توانسته اند در چند روز اخیر چند تیم صهیونیستی موساد و سرویس جاسوسی انگلیس و امریکا را که سعی می کردند با داد زدن قیمت دلار را در بازار ارز افزایش بدهند را شناسایی کردند و نیروهای پلیس خدوم نیز  توانستند با صدایی بلند تر قیمت ارز را کاهش بدهند. «

وی افزود : « با عنایت امام زمان  بازار ارز در ارامش خاص و باور نکردنی به سر می برد و قیمت دلار زیر 1400 توامن است و شایعه دشمنان در ایجاد نرخ ارز به شکست رسید هاست و شایعه دلار 1800 و 1700 تومانی دورغ است و توسط ایادی استکبار جهانی در سطح جامعه منتشر شده است . غرب با تشویش اذان عمومی قصد دارد دولت جمهوری اسلامی را بی عرضه نشان دهد در صورتیکه ما خیلی هم عرضه داریم . ـ»
این مقام در اخر از مردم خواست از خرید دلار 1700 توامنی و مبالغ بیشتر خودداری کنند و اگر دلار 1400 تومانی و کمتر دیدند با کله بخرند »

طنز / سرگرمی