۱۳۹۰/۱۰/۲۲

لگن های امریکایی ضمن عبور از تنگه هرمز خان به ابهای نیلگون خلیج فارس رسیدند


بنا به گزارشات اولیه تایید شده دو فروند لگن هواپیمابر امریکا از تنگه هرمز و ابهای ایران عبور کردند و پس از چند بار شاخ و شانه کشیدن و حریف طلبی به سمت ساحل بحرین حرکت کردند تا به ناوگان پنجم امریکا ملحق شوند.

همچنین بنا بر اطلاعات دست چندم که سابقا تایید شده و به دست ما رسیده است این لگن ها تاکنون دو بار ملوانهای ایرانی را در چند روز اخیر نجات داده اند!
پس از  تمرین تنگه بستن از سوی ارتش جمهوری اسلامی این بار سپاه پاسداران ان قلاب اسلامی در هفته اینده اقدام به تمرین تنگه بستن می کند .شایان ذکر است فرمانده ارتش گفته بود اگر این لگن ها برگردند دیگر تذکر نمی دهیم . حالا نیروهای امریکایی همچون سابق منتظر تذکر از سوی ارتش ظفرمند جمهوری اسلامی ایران هستند در حالیکه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفته دیگر تذکر نمی دهیم و این یک پیروزی بزرگ برای رژیم جمهوری اسلامی است چون دیگر تذکر نمی دهد و حال لگن های امریکایی گرفته می شود.
سردار رفته نقدی نیز با بیان اینکه ناوهای امریکا در تیر رس بسیج هستند ناوهای  هواپیما بر امریکا را به لگن  تشبیه کرده بود که به راحتی غرق می شوند.

اینک چند احتمال در خصوص لگن مطرح است:

لگن های امریکایی بدون تذکر توسط نیروهای بسیجی غرق می شوند//
لگن های امریکایی  از قدرت ناو جماران  می ترسند و جرات جنگیدن ندارند//
سردار نقدی با یک قایق موتوری با صد کیلو تی ان تی لگن های امریکا غرق می کند//
امام زمان لگن های امریکا را همچون هوایپمای سرنشین ندار به تصرف خود در می اورد//
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی یک بار دیگر هم برای محکم کاری تذکر می دهد//
سپاه پاسداران ضمن غرق کردن لگن های امریکایی به سمت سواحل امریکا پیش روی می کنند//
خامنه ای لگن های امریکایی را بی خاصیت و اهن پاره معرفی می کند//
بعد از فتح لگن ها به دست بسیج باراک اوباما ضمن گریه می گوید لگن ها را پس بدید//

دست اخر اینکه لگن های امریکایی خوار و مادر سپاه ان قلاب اسلامی  و ارتش جمهوری اسلامی را در ابهای خروشان تنگه هرمز به هم پیوند میزنه