۱۳۹۰/۱۰/۲۵

سردار نقدی: سپر ضد موشکی ناتو در ترکیه مثل آبکش سوراخ دارد!


بعد از راه اندازی سپر ضد موشکی ناتو در ترکیه سردار نقدی رییس بسیج مستضعفین این رویداد را کوچک و بی اهمیت معرفی کرد و به خبرنگار سایت فارس نیوز گفت :
ـ« این اسباب بازی ها بی ارزش هستند. موشکهایی که برادران امام زمان طراحی کردند از هر سپر ضد راداری و ضد موشکی رد میشه چه برسه به سپر ترکیه  ای ها . این سپر مثل ابکش سوراخ دارد . همین دیروز ما برای امتحان یک کلاغ از مرز ترکیه رد کردیم به سمت سوریه که هیچ واکنشی از ترکیه ندیدم و این نشان می دهد این سیستم خیلی ضعیفه و نمیتونه جلوی موشکهای دور برد ما را بگیره . موشکهای جمهوری اسلامی به فرمان رهبری قادرند با مدد امام زمان مرزها ی بلاد کفر را درنوردیده و به قلب امریکا اصابت کنند. »

سردار نقدی در خصوص  رویارویی قایق های موتوری سپاه با ناوهای امریکایی در خلیج فارس و تنگه هرمز گفت :
ـ« امریکایی ها مثل سگ از نیروی دریایی ما می ترسند. امریکایی ها می دانند در صورت بروز جنگ شکستشان از ایرن اسلامی حتمی است بارها در برابر نیروی دریایی ما کوتاه امده اند. شاید خنده دار باشد بگویم یک قایق موتوری سه نفره جمهوری اسلامی ایران از یک لگن ناو هواپیم بر امریکا پیشرفته تر است. در صورت  بروز جنگ کافی است یکی از این قایق های موتوری را به  لگن های طیاره بر امریکایی بکوبیم و انها را در ابهای خیلج فارس غرق کنیم.  امریکایی ها از توان نظامی ما خبر دارند و برای همین تا حالا جرات نکردند به ما حمله کنند»

سردار نقدی در خصوص  حادثه ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت :
ـ« این ترورها  نشانه هوشیاری غرب و اسراییل است و ما از اینها هوشیار تر هستیم . انقدر ترور کنید که ترور دانتان خراب شود. ما از این دانشمندان زیاد داریم.  ما خودمان از طرح های ترور دانشمندان هسته ای توسط موساد و سیا اطلاع داریم . نظام ما به خون شهدا نیاز داره و برای همین به اسراییل و غرب اجازه ترور دانشمندان هسته ای را میده. ما به هیچ وجه اجازه ترور سران نظام را به غرب نمی دهیم و تنها اجازه دادیم علمای هسته ای ترور بشوند»

سردار نقدی در خصوص سردار علایی گفت : ـ« انسان جایز الخطاست و ایشان به موقع به آغوش ولایت برگشتند »

طنز / سرگرمی
پرشیا رویال