۱۳۹۰/۱۱/۹

خامنه ای وقتی مقلدانم ماتحت رهبری را لیس می زنند خیلی حال می کنم خیلی صفا داره!

حضرت ایت الله خامنه ای در فتوای عجیبی از دست بوسی و ماتحت لیسی طرفدارنش دفاع کرد و ان را نشانه صفا و صمیمیت دوطرفه بین ولی فقیه و مقلدانش معرفی کرد .

متن استفتایه  یکی از خواهران بسیجی ماتحت لیس رهبری:

سلام الهی قربون اون ... خوشگلت بشم پیر فرزانه , حضرت اغا یه سوالی برایم پیش امده میخواستم ببینم در جلسه های معنوی که برگزار می شود حکم لیسیدن ... خ.ر چه حکمی دارد.؟ ایا شرع و اسلام اجازه  می دهد خواهران بسیجی به صورت گروهی  ماتحت رهبری را لیس بزنند؟ ای جان تو را به ساحت مقدس بنیانگذار کبیر ان قلاب اسلامی جواب استفتاییه این بنده حقیر ذوب در ولایت را بده !


جواب مقام عظمی ولایت حضرت ایت الله العظمی سید علی خامنه ای :

سلام الله بر دختران بسیجی خودم این پیر فرزانه ( اشاره به خود خ.ر ) که در بیت رهبری نشسته است مشتاق دیدار گروهی شما دختران پر شور بسیجی و پسران تازه به تکلیف رسیده ولایتمدار است. در دیدار های گروهی ( یه چیزی شبیه سکس گروپ ) از اینکه مورد علاقه مقلدانم قرار می گیرم احساس رضایت به من دست می دهد که وصف نشدنی است.  در جواب استفتا این دختر بسیجی خودم باید بگویم که احوط واجب است از بالای چاک کمر تا ختنه گاه  ولی فقیه مورد التفات مقلدان قرار بگیرد. در ضمن صفا و صمیمت دوطرفه باید به صورت  دو طرفه باشد و راضی باشند تا معصیتی در کار نباشد. ماتحت لیس باید برای رضای قربت ان الله نیت کند و سپس برای حال دادن  به ولی امر مسلمین جهان تا انجایی فعل حرام صورت نگیرد اقدام به لیس نماید و از افراط و تفریط خودداری شود. در خصوص لیس زدن گروهی هم از احسن واجبات است و اسلام عزیز اجازه داده استتا جایی که بیت رهبری گنجایش داشته باشد در دیدار گروهی به صورت همزمان اقدام به لیس زدن کنند.

طنز/ سرگرمی

پرشیا رویال