۱۳۹۰/۱۰/۱۷

اگر امریکا بخواد اذیت کنه علاوه بر تنگه هرمز , تنگه خلیج مکزیک و کانال پاناما را هم می بندیم



سردار سر لشگر دکتر دامپزشک بسیجی سپاهی سید حسن فیروزابادی رییس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از امادگی کامل ایران اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین جهان در خصوص بستن تنگه های جهان در واکنش به تحریم نفت خبر داد.
 به گزارش رجا نیوز فیروزابادی در همایش عاشوراییان مانور ولایت 90 با قبیح خواندن کمک امریکا در ازادی ملوانان ایرانی گفت : « همه دنیا می داند دزدان دریایی سومالی از سوی امریکا تغذیه می شوند و با کمک امریکا اقدام به راهزنی دریایی می کنند. امریکایی ها با لباس مبدل به دزدان دریایی سومالی یک لنج ماهیگیری را که از سواحل ایران خارج شده بود را به گروگان گرفتند و بعد هم وانمود کردند این ملوان ها را نجات داده اند در حالیکه  از اول ماجرا  خود امریکایی ها در لباس دزدان دریایی این ملوان ها را دزدیده بودند . ما در بازجویی از ملوان های ازاد شده لنج دریافتیم دزدان به لهجه امریکایی حرف می زدند و پوست سفید و موی بور و چشمهای ابی داشتند در حالیکه همه می دانیم سومالی ها پوست تیره و موی سیاه دارند و عربی حرف می زنند. ما از امریکا می خواهیم به جای داستان سرایی و شانتاژ به فکر  دروغ هایش باشد که باعث رسوایی جهانی نزد ملتهای ازاده شده است »

فیروزابادی در خصوص مانور سپاه در تنگه هرمز گفت : « با عنایات بی شمار ولی فقیه بعد از رزمایش ولایت ارتش برداران سپاهی از هفته اینده اقدام به تمرین بستن تنگه هرمز در ابهای ولایت مدار خلیج فارس می کنند تا حساب کار دست دشمنان اسلام بیاد. در این مانور تنگه هرمز را به مدت چند ثانیه می بندیم تا دنیا متوجه قدرت بیکران جمهوری اسلامی به رهبری ایت الله خامنه ای شود. بعد از چند ثانیه در تنگه را باز می کنیم.«

فیروزابادی مانورهای محدود به ایران ندانست و گفت : « مانورهای ما محدود به ایران و منطقه خاورمیانه نیست و ما در سراسر جهان برنامه نظامی داریم اگر امریکا بخواد اذیت کنه علاوه بر تنگه هرمز تنگه خلیج مکزیک و کانال پاناما و کانال سوئز و تنگه برینگ در الاسکا و ورودی اقیانوس اطلس و اقیانوس ارام را هم می بندیم. تهدیدات ما تو خالی نیست چون امام زمان با ماست. همانطور که هواپیمای رادار گریز امریکا را ساقظ کردیم ناوهای لگن بر امریکا را در ابهای خلیج فارس غرق می کنیم »

طنز / سرگرمی

پرشیا رویال