۱۳۹۰/۱۱/۶

دلار تک نرخی و سکه امامی بخوره تو سر ولی فقیه نکبت!

 تحلیل / تفسیر / حلاجی/ کنکاش / بررسی //

بعد از یک ماه موش و گربه بازی با برگه سبز دلار و سکه زرد رنگ طلا در بازار تهران امروز به همت دولت ا.ن قیمت سکه و ارز سقوط کرد. در این چند وقت در نهایت مردمی متضرر شدند که سرمایه زندگی را به امید افزایش در بازار ارز و سکه ریختند در حالیکه دولت فخیمه ولی فقیه بیش از دلال ها سود برد و خزانه مملکت امام زمان را پر کرد.

ما از همین تربیون می گویم دلار تک نرخی بهمراه سکه امامی بخوره تو سر ولی فقیه نکبت جمهوری اسلامی که به جای مدیریت اقتصاد به شیوه راهزان صدر اسلام جیب ملت را خالی می کنند و سپس گرانی ارز و سکه را به گردن دشمنان و فریب خوردگان می اندازند.

 بی پدر و مادرها به جای اینکه اشتغال ایجاد کنید به جای اینکه کار افرینی کنید  و به جای اینکه تولید را افزایش بدهید  و به جای اینکه افزایش صادرات غیر نفتی را مد نظر قرار بدهید و به جای افزایش توریسم و به جای اینکه ایران را سربلند کنید به فکر باج گرفتن از  غرب و خالی کردن جیب مردم هستید.
تف بر ذات کثیف اسلامی ولی فقیه با سیستم متحجر جمهوری اسلامی تان که برای ماندن چند صباح بیشتر حاضرید کشور را دو دستی به چین و روسیه بدهید.
ای کسی که این نوشته را میخوانی گول بازی کثیف حکومت را نخورید و دلارهایتان را مفت به حکومت و صرافی ها ندهید همینقدر بدانید که وضعیت ارزی جمهوری اسلامی خراب است. نرخ رسمی واردات را که تا امروز 1130 تومان بود را به 1226 تومان افزایش دادند و اسم این کار را گذاشتند تک نرخی کردن ارز.

اقتصاد خرکی  جمهوری اسلامی در استانه سقوط به جهنم و ورشکستگی کامل است. بزودی واردات جمهوری اسلامی کاهش میابد و در شش ماه اینده با ادامه این روند فروش نفت ایران به نصف می رسد و درامدهای ارزی ایران با بلوکه شدن حسابهای ارزی به پایین ترین دوران خود در طول تاریخ معاصر می رسد  

چنانچه جام زهر توسط ولی فقیه خ.ر سر کشیده نشود ایران به کره شمالی تبدیل می شود 

پرشیا رویال