۱۳۹۰/۱۰/۲۴

احمدی نژاد: دلار امریکا ارزش چندانی ندارد با صد ریال می توان اسکناس یک صد دلاری چاپ کرد!

 
به گزارش جیگربان نیوز به نقل از شبکه اسپانیایی زبان صداو سیمای جمهوری اسلامی که در امریکای لاتین فعالیت دارد احمدی نژاد از وضع نابرابری که دلار امریکا در معاملات جهانی ایجاد کرده است به شدت گلایه کرد.

احمدی نژاد که به تازگی به عقد اخوت اقای هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا درآمده است در سخنرانی در دانشگاه بولیوار در کاراکاس از نظام سلطه سرمایه داری گلایه کرد و گفت :
ـ« تا زمانیکه سرمایه داری در جهان وجود دارد امام زمان ظهور نمی کند. سرمایه داری و امپریالیسم در سرکوب فقرا نقش عمده ای دارند که ان شاالله با درایت رهبری معظم ان قلاب حضرت ایت الله خامنه ای نظم نوینی در اقتصاد جهان بوجود می اید و فقرا جای ثروتمندان را می گیرند. ما در ایران اسلامی با هدفمند سازی یارانه های جای غنی و فقر را جابجا کردیم و به جرات می گویم در ایران اسلامی با عنایت امام زمان هیچ فقری وجود ندارد و تمام فقرا دیگر به نان شب خودشان محتاج نیستند. غرب برای ضربه زدن به هدفمند سازی یارانه ها خیلی تلاش کرد فقرا فقیر تر شوند ولی نیرنگشان به تیر غیب امام زمان خورد. اماری  منتشر شده است که 99 درصد فقرا در ایران اسلامی میلیونر شده اند و کسانی که از فساد ارتزاق می کردند الان گدا شده اند .»

احمدی نژاد در سوال یک دانشجوی وابسته به سرمایه داری نظام سلطه که پرسیده بود با تحریم بانک مرکزی توسط فدرال رزو ایالات متحده چه می کنید گفت :
ـ« شما جوان هستید  به همان سوسیالیسم برگردید ما الان انقدر دلار داریم که می توانیم تا صد سال دیگر  همچنان درلبنان سوریه و  بولیوی و نزوئلا  و سایر کشورهای امریکای لاتین خانه بسازیم سرمایه گذاری کنیم. به فرض هم نظام اسلامی ما را تحریم کنند و دلار به ما ندهند فکر می کنید ما ساکت می نشینیم اولن ما خودمان سی وسه ساله ریال را بر امریکا بسته ایم و بانک مرکزی امریکا را از ریال ارزشمند خودمان دریغ کرده ایم. امریکا سی وساله به خیالش با بی ارزش کردن ریال ایران اقتصاد اسلامی ما را مثلن خراب و بیمار کیده است ولی برعکس این دلار امریکاست که در برابر ریال جمهوری اسلامی بی ارزشاست. شما خودتان دانشجو هستید حساب کنید مگر دلار چیه ! در ثانی اسکناس دلار برای ما ارزشی ندارد و اگر بخواهیم می توانیم به متخصصان دستور بدهیم  با صد ریال یک اسکناس صد دلاری با عکس امام خمینی چاپ کنیم. که از اسکناس صد دلاری بنجامین فرانکلین کشور امریکا هم ارزشمندتر باشه و  همه جهان با دلار جمهوری اسلامی امامی ما معامله کنند .»

طنز / سرگرمی
پرشیا رویال