۱۳۹۰/۱۱/۷

فیروزابادی بهد از سقوط اف 14 : تخصص اصلی ما فرو نشاندن هواپیماهای بی سرنشین رادار گریز است


در پی سقوط یک فروند شکاری اف 14 طاغوتی از یادگار دوران ماقبل ان قلاب اسلامی در ابهای گرم خلیج فارس سردار سرلشکر دامپزشک بسیجی سپاهی دکتر سید حسن فیروزابادی رییس کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در گفتگو با ما خاطر نشان ساخت:

ـ« این جور سقوط ها کاملا طبیعی است و همه ساله در آسمان جمهوری اسلامی ایران رخ میدهد. خدا لعنت کنه این امریکایی ها را قطعات یدکی این جت های شکاری را به ما نمی دهد و زمینه سقوط بیشتر این اهن پاره های پرنده را فراهم می کند. خدا به سر همین رهبر مکرم اسلام  شاهده ما توانایی عجیبی در هدایت و کنترل و فرونشاندن هواپیمای بدون سرنشین داریم و نمونه اخرش همین پهباد ارکیو 170 بود که هنوز امریکایی ها باورشون نمیشه این پهباد دست ماست و حسین اوباما التماس میکنه  بهش پس بدیم. بگذریم از بحث منحرف نشیم  اگر مردم ایران به جای اینکه سوار هواپیمای با سرنشین بشوند سوار هواپیماهای سرنشین ندار بشند که ما بتوانیم راحت و بدون تلفات درخاک امام زمان فرود بیاریم. در استراتژی کلان جمهوری اسلامی ایران به جای استفاده و بکار گیری از آهن پاره های پرنده سرنشین دار از هواپیما ها بی سرنشین استفاده می کنیم که دیگر شاهد سقوط هواپیما نباشیم. از مردم شریف ایران می خواهیم از این پس این موضوع را مدنظر قرار بدهند و با هواپیمای سرنشین دار پرواز نکنند. در خصوص این اف 14 هم باید بگویم از اینها هنوز زیاد داریم!»

فیروزابادی گفت:ـ« لگن های امریکایی ارزش سوراخ کردن هم ندارند همانطوز که پهبادهای رادار گریز امریکا را سالم بروی زمین فرود اوردیم ناوهای امریکا را هم سالم به سواحل ایران می اوریم. البته ما حاضریم جان ملوانهای امریکایی را در اقدام متقابل نجات بدهیم. به امریکا گفتیم که لازم نکرده تو یکی جان ملوانهای ایرانی را نجات بدی اگر زرنگ هستی جان سرخپوست ها را نجات بده که زیر ستم امپریالیستی کشته می شوند . راستی چه خبر از جنبش وال استریت!!!»

 طنز / سرگرمی
پرشیا رویال