۱۳۹۰/۱۱/۸

احمدی نژاد : صرافی سرکوچه خانه مادر زنم دلار را تک نرخی به قمیت 1226تومان میده!

 
بعد از پروژه ملی اسلامی تک نرخی شدن ارز توسط دولت خدمتگزار که موجب حیرت جهانیان شد دشمنان شایعه کردن دلار 18000 ریال است که البته این اخبار کذب محض است. دکتررررررررر احمدی نژاد در واکنش به خبر تک نرخی نبودن ارز گفت :
ـ« دشمنان نظام خیلی دروغگو هستند و دست رهبری را از پشت بسته اند. این ها خیال می کنند ملتهای جهان گول می خوردند ما شهید ندادیم که گول بخوریم. از دیروز که ارز را تک نرخی کردیم این ها هوچی گری کردند که دلار گیر نمیاد و گران شده استو اصلن هم تک نخری نشده است و در بازار سیاه فلان قدر شده در حالیکه امروز خودم که مهمان مامان زنم بودم رفتم صرافی سرکوچه مادر زنم و قمیت دلار را پرسیدم و به من گفتند قابل ا.ن اقا را نداره بلاخره خواهش و تعارف را کنار گذاشتند و گفتند : ا.ن اقا دلار تک نرخی داریم برای ا.ن اقا در میاد 1226 تومن ناقابل . جای شما خالی یه چمدان دلار  به نرخ 1226 گرفتم برای روز مبادا. حالا دشمنان بیان بگن دلار گیر نمیاد و چند نرخی است و هیچ صرافی دلار 1226 تومان نمیده در حالیکه که صرافی سر کوچه مادر زنم هر چقدر بخواید دلار میده»

احمدی نژاد از سیاست های پولی و مالی جمهوری اسلامی دفاع کرد و گفت :ـ« در این چند سال اخیر خواب به چشمم نیامده. از بس تو فکر مردم و حل مشکلات مردم هستم .سر نماز مردم را دعا می کنم که هرچه زودتر مشکلشون حل بشه . از دست یه رییس جمهور ساده ای مثل من که کاری بر نمیاد همه مردم باید دعا کنند که تا مشکلات مردم حل بشه  »

طنز / پرشیا رویال