۱۳۹۰/۱۱/۵

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزایش قیمت تریاک و مواد مخدر در ایران را به دشمنان نظام مرتبط دانست


بانک مرکزی از راهکار کاهش قیمت ها بویژه کاهش نرخ ارز و سکه خبر داد که با درایت و رهنمود مقام معظم رهبری صورت گرفته است و بزودی قیمتها کمتر می شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
بانک مرکزی از کاهش قیمت کالاها در چند روز اینده خبر داد. بانک مرکزی افزایش قیمت تریاک و مواد مخدر را دسیسه غرب و امریکا معرفی کرد که قصد دارند جمعیت معتادان ایران را تنگنا قرار بدهند.
در پی افزایش هفتاد درصدی مواد مخدر و تریاک وارداتی از افغانستان ایت الله خامنه ای خواستار حل این معضل بنیادی نظام اسلامی شد و ضمن محکوم کردن هجمه افزایش قیمت تریاک بانک مرکزی موظف کردند هرچه زودتر سهمیه ارز وارادات تریاک را افزایش دهند تا قیمت این کالای افیونی با یارانه بیشتر به دست معتادان برسد.

فرمانده سپاه پاسداران ان قلاب اسلامی در واکنش به شایعات دست داشتن سپاه در افزایش قیمت تریاک گفت: سپاه هیچ نقشی در افزایش قیمت تریاک نداشته است و امریکای جهان خوار برای بدنام کردن سپاه اقدام به بالا بردن قیمت تریاک صادراتی به ایران کرده است تا ضربه جدی به نظام وارد کند ما تضمین می دهیم جای هیچ نگرانی نیست و ما جهت رفاه حال معتادین و مقام معظم رهبری تریاک و مواد مخدر را همچنان با قیمت نازل در اختیارعموم معتادین ولایتمدار قرار می دهیم تا مشکلی در این خصوص نداشته باشند
 حسین شریعتمداری  دست دولت و استکبار جهانی را در افزایش قیمت تریاک پررنگ دانست و خاطر نشان کرد جریان انحرافی دولت همسو با امریکا قیمت تریاک را افزایش داده اند

طنز / سرگرمی
پرشیا رویال